mcgroven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Snart er det dags for nye luftige krumspring fra EA. Les mer Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Oh! Som jeg gleder meg!! Demoen kommer jo om et par dager også så; http://www.xbox.com/en-US/games/s/skate2/d...win/default.htm Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Demoen kommer 8. Gleder meg helt sykt! Lenke til kommentar
jokke2k9 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet om det er splitscreen på spillet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som vet om det er splitscreen på spillet ? Nå har jeg ikke undersøkt mye, men et par plasser (f.eks IGN) blir det sagt at det ikke er det. Begynner å bli lei av at så mange nye spill kun har Live som multiplayer. Xboxen min har blitt lite brukt i det siste. Før gikk det mye i Doa4, FN3 og andre slike spill, jeg har også hatt mye moro med coop splitscreen på Halo 3, Geow2 og lignende spill. Å sitte alene å spille er ikke noe gøy. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eg hadde det mykje moro med det første spelet. Men dessverre fekk eg aldri heilt tak på kontrollane og la derfor frå meg spelet alt for tidleg. Uansett ser eg fram til dette spelet. Demoen skal i alle fall testast grundig. Det eg er mest uroleg for med Skate 2 er at alle dei nye hindringane (fleire vakter, klemmer på rekkverk ol.) skal stele for mykje fokus frå skatinga. Særleg på lengre sikt frykter eg at dette kan bli eit irritasjonsmoment. Har du nokon innspel i forhold til dette, mcgroven? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Klart det er en fare for at det kan bli irriterende på lang sikt, men akkurat det får jeg komme tilbake i anmeldelsen. Må spæla litt mer. Nå kan slike hindringer uansett fjernes, og godt er det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Huff hadde håpet på bedre grafikk. Spillet lider av å være multiplattform. PS3 klarer så mye mer enn dette. Lenke til kommentar
azzz14-matti_UnItEd Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gleder meg som bare F*** Lenke til kommentar
Porto Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ahh, dette har jeg ventet på Lenke til kommentar
ToastboyPS3 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette ser bra ut Gleder meg til demoen! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 YES! Begynner å bli lei av Skate demoen etter å ha spilt den bortimot 100 ganger. Gleder meg sykt til demoen kommer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Kan man spille "Freeskate" i hele byen på multiplayer, denne gangen? Endret 6. januar 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Huff hadde håpet på bedre grafikk. Spillet lider av å være multiplattform. PS3 klarer så mye mer enn dette. Hør hør, trollet har talt! Playstation 3 klarer nok Gears of war 2 grafikk og men hvor er spillene? Spar oss for idiotien din. Det enkleste er ofte det beste burde nok vært slagordet til microsoft Lenke til kommentar
mynock Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette blir moro, ja. Skate er vel ved sida av Mirror's Edge det spillet eg har kost meg mest med på PS3'en så langt. Strålande gameplay, herlig stemning og flott verden. Muligheten for å gå av brettet vil verkeleg gi oppføllgeren eit løft. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gleder meg til demoen, fikk aldri kjøpt 1'ern. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fikk heller aldri kjøpt 1'eren. Men eg har spilt demoen mer enn en del av spillene eg har kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Kjempe bra førsteinntrykk, men nå kommer det bare til å virke som det tar enda lengre tid før det kommer. Tror jeg kommer til å kose meg med demoet som kommer den 8. imens. Endret 6. januar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Ps3 kunne ha dratt Gears of War 2 men bind for øynene, hardwaren i Ps3 knuser 360 noe så inni h******. (let the fanboy war begin ) Endret 6. januar 2009 av keeperno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg