morgenutgaven Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Man kan jo alltids ha drømmer i tillegg til å følge med på de mer sannsynlige ryktene rundt Apples lansering. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Drømmer kan være fint, selv om de ikke går i oppfyllelse. Lenke til kommentar
akselsm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For ikke å snakke om Macbook Wheel.. http://www.theonion.com/content/video/appl...s_revolutionary Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg trodde en Apple-nerds våte drøm var Steve Jobs i gummi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tja, jeg er ikke så glad i den størrelsen hvertfall. Blir liksom litt for stort for lomma, men litt for lite til å brukes som en vanlig laptop. Lenke til kommentar
Nothingtown Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er ikke "Macbook Touch" det vi andre kaller for en tablet PC? .. eller skal vi la Apple "finne opp" det også? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://www.theonion.com/content/video/appl...s_revolutionary Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Nothingtown: Apple påstår vel ikke at de har vært først ute med ting (vel; ren gjetning fra min side egentlig), men de har da fått inn et par salgssuksesser. Noe som betyr at de gjør noe riktig. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) en stor iPhone? en bitteliten MacBook? Apple Tablet? tja, ville ikke forundre meg, Applegeeks kjøper alt det Steve og gjengen greier å selge, sålenge det er overpriset that is. :> Apple/MacBook Tablet rykter og utvikling her vel pågått i flere år. Men de har vel aldri kommet fram til noe som de greier å selge. De aller eldste er ganske lol. Om den hadde hatt et alternativ wireless keyboard på baksiden som man kunne brukt, hadde saken blitt mye mere brukervenlig, og kanskje hatt et bruksområdet. Endret 6. januar 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Macbook Wheel. Er det bare kødd eller? Det så jo helt ubrukelig ut? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 sålenge det er overpriset that is. :> Og det er det jo. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://www.theonion.com/content/video/appl...s_revolutionary Først, så trodde jeg det var kødd, helt til intervjuet kom. Så kom tvilen, så latteren... Helt genialt. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ja.. det der ble jo bare dumt, eller hva? =O Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 MacBook Wheel kan jo ikke være seriøst. Bare det at batteriet kun holder i 20 min - og at fanboiene virker helt lamslått over den "overlegne" kapasiteten er jo nok til å si at det er kødd. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Wheel er jo bare kødd Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Wheel er nok kødd ja, når dem har nyheter som denne http://www.theonion.com/content/video/brea...all_online_data der og Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 MacBook Wheel er selvfølgelig tull. Man skal ikke ta nyheter fra TheOnion så veldig seriøst... Men en MacBook Touch Tablet Thingy med multitouch hadde vært gull. Men det må være en løsning slik at man kan skrible ned notater med penn, ellers vil det ikke kunne konkurrere med MS sine tablet'er for min del. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 er så klart bare tull, hele nettsiden er bare tull. Men var utrolig morsom Lenke til kommentar
Delish Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 macbook wheel: "everything is just a few hundred clicks away" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå