Bearmatic Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Skal skaffe meg vannkjølingssett snart (venter spent på omtale av WaterChill fra Asetek ). Ser mange oppgir sin vanntemperatur i kjøleanleggene sine. Hvordan måles dette? Finnes det deler av enkelte vannkjølingsanlegg som inneholder temperatursensorer, eller er det dypping av termometer i vanntanken det er snakk om her? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hvordan du måler vanntemp... f.eks putte en temp sensor i tanken ja, eller man kan modde litt så man har den i slangen et sted. Om det er noen deler med sensor aner jeg ikke(har ivertfall aldri sett det) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg vil påstå at du kan tape en sensor utvendig på slangen, surre rundt litt isolasjon, og få et like godt resultat. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 har temp sensor nede i tanken jeg. Borre et lite hull og tette med silikon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå