tibbs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Skype fungerte på den forrige Ubuntu 8.04 men får ikke mikrofonen til å fungere med 8.10 Ser at mange har de samme problemene. Har googlet og lest og prøvd forskjellige ting, også de derre Pulse-greiene, men får det ikke til å fungere. Endret 6. januar 2009 av tibbs Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper du finner en workaround. I mellomtiden, skriv en klagemail til Skype gutta. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vet ikke helt om dette hjelper deg. Men iallfall, når jeg brukte lyd igjennom Wine så forsvant lyden i Skype. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ikke ut som jeg finner ut av dette. Får vel installere 8.04 igjen. Dumt at det alltid skal være et eller annet som man ikke får til å fungere uansett hvilken distro man skal bruke.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 har ikke skype en egen linux klient? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 har ikke skype en egen linux klient? Jo? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 så hvorfor kjøre en windows skype gjennom wine hvis det allerede er en linux klient? Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 så hvorfor kjøre en windows skype gjennom wine hvis det allerede er en linux klient? Jeg kjører ikke Skype ved hjelp av Wine. Det jeg prøvde å si er at når jeg bruker lyd i ett program som jeg kjører ved hjelp av wine (f.eks. spotify) så får jeg ikke lyd i Skype (for Linux). Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hm... spotify fungerer for meg under wine, kanskje en idee å bytte ut hvilken lydtjeneste du har til alsa Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hm... spotify fungerer for meg under wine, kanskje en idee å bytte ut hvilken lydtjeneste du har til alsa Mulig. Skal se på det når min bærbare kommer tilbake fra reparasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå