Actiii Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har en Ps3 som ligger i en benk. 20 cm opp til toppen og 10 cm mellom kantene på ps3'n lurer på om jeg må flytte den hører mangen ganger den begynner og bråken noe sykt. og så går jeg bor og kjenner inni hyllen den ligger i da er det gangske varm luft, fra ps3 til veggen bak på hyllen er det sikkert bare 6-7 cm. merker at litt av varmen går ut bak ett ganske stort hull oppe i hyllen men ikke noe spessielt stort. Actiii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det blir jo klart varmere, og med kun 5 cm fra eksoshullene kan det vel bli noe knappt. Men har du mulighetene til å slå ut bakplaten da? Vil tro temperaturen kommer seg betraktelig da. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, har ikke murlighet til og slå ut platen. men vet ikke jeg burde jeg flytte den tror du? den begyyner oftest etter 20 min spilling og suse på fullt? Lenke til kommentar
fredum Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 En PS3 er kraftig, og utgir mye varme. Inni sitter det er diger vifte som blåser den kald. Kommer ikke denne luften ut vil du få et problem med overoppheting, og etter hvert også varende problemer med maskinen, så jeg ville funnet et mer luftig alternativ... Selv bruker jeg PS3 istedet for varmeovn på hybelen, og til og med da kan den begynne å suse godt (hvis den står over natta for eksempel) og rommet vil være ekstremt varmt... På den andre siden, PS3 er blitt testet i ekstremtemperaturer, og er konsollen som klarer seg best i varierende miljø. Lenke til kommentar
Actiii Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ok takk for svar:) skal flytte den... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 har satt min inn i tv-benken som jeg hadde på bildet.. men har borret 4stk 86mm hull i plata bak =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har min PS3 i et nesten lik hylle med lik plass som på bildet ditt. Jeg hadde et mye større hull bak enn det du har på bildet, og alikevel ble maskinen golvarm og bråket noe voldsomt. Så nå har jeg banket ut hele bakplaten, og det har vært bedring. Har også kjøpt en vifte som jeg har på maksinen, og selv om mange mener den kun kan skade og ikke har noen effekt, så merker jeg at den hjelper litt. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 har satt min inn i tv-benken som jeg hadde på bildet.. men har borret 4stk 86mm hull i plata bak =) Det var da det fæleste til forsiktighet. En liten oppmuntring, jeg har hatt ps3en min en hylle seksjon der den sitter så trangt som bare det, alikevell har den fungert i et år uten et eneste problem, overophetning eller støy. Så jeg tror tvbenken din kommer til å være perfekt! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kanskje dette er en god konklusjon på denne lange tråden: Om det blir varmt inne i skapet/hylla som PS3'en står i, så har du for lite ventilasjon. Det er ikke farlig om vifta går litt mye en gang i blandt, men om viftene alltid står på maks så kan det være skadelig i lengden. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Vifta mi går nesten på minimum hele tiden... Glassdøra åpen, vindu i enden av rommet står nesten alltid åpent... Hull bak i tv-benken =) Hører ikke maskinen går engang, så er fornøyd med plasseringa mi gitt Og så har jo ny fallout 3 patch kommet, så nå kan jeg slippe de små feila jeg har hatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå