lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei sann.. Har fått meg ny tv-benk nå, med glass dører, tenkte å sette ps3èn inni der.. Og har tenkt å ha glassdørne åpne når jeg spiller... Ps3èn min ligger, og den får ca 10cm på hver side, og 15-20ca bak, og ca 15-20cm opp til toppen... I bakkant er det også et hull hvor kablene skal inn... Ikke så veldig stort hull. Går det bra å sette ps3èn inni der? Bør jeg lage større hull bak i tv-benken? Evt kjøpe ekstra vifte for ps3èn? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 den kan du uten problem sette inn... trenger ikke noen ekstra vifter her kjenner mange som har den plassert mye trangere og de har ingen problem.. er jo tross alt bare 360 som sliter med varmen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror ikke benken din er så tett rundt dørene osv. at det skal være noe problem å ha den inni der. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 okay, så det skal ikke være noe problem å sette den inni her??? Bør ikke lage noe ekstra hull bak, eller ekstra vifte på ps3èn? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 har hørt at ps3en begynner å bråke litt vist det blir for varmt, men da er det bare å omplassere Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 okay, og hvis den blir for varm bare slår den seg av, trur jeg? Men dere mener det ikke skal være noe problem å sette den der? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men dere mener det ikke skal være noe problem å sette den der? Ja, det mener vi. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 hehe.. Okay, da kjører jeg den inn i tv-benken etterpå =) Ps. Bør jeg binde den fast? hehe =) Tulla Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå trodde jeg et øyeblikk at du var seriøs ... Men den skrekken varte ikke så lenge Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Binde fast er nok en dårlig ide. Jeg anbefaler å lodde den rett på TV-benken. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 hmmm, jeg har begynt å sveise den fast.. Funker ikke det bedre enn å lodde? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 bare vær ops på at hvis det er mye støv der kan den bli fort varm og bråke fortere enn du vil. bruk eventuelt superlim, det duger vettu. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Neinei, det beste er om du bruker binders eller stiftemaskin. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 hmm, binders? hvordan fester man den? :/ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du fester bare maskina til platen den står på, akkurat som man fester ark sammen. Tror flere binderser er påkrevd her. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 du kan jo også lag ett metall chassi til den og bolte det fast! hvis du lager det av aluminium er den kjøligere også! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 SUPERLIM! Men fra spøk til revolver: Hadde nok åpna og vaska litt støv en gang i blant, for å få vekk det verste. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har tilsvarende løsning som trådstarter dog uten glassdører. Min erfaring er at det kan bli litt dårlig luftgjennomstrømning og da spinner viftene opp etter en time eller to. Da bråker den f*** meg verre enn 360'en. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg sydde min fast. Funka bra. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 hullet i bakkant er 6cm i diameter... Men er god plass rundt, både over og bak ps3èn. Men bør jeg kanskje lage større hull i bakkant? Eller evt kjøpe ekstra kjølevifte for ps3èn å sette på foran? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå