qwer335 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva er deres yndlings dinosaur/annet utødd? Kan hjerne ta med flere. Helst bilde hvis det er en lite kjent en. Jeg har: -Utharaptor -Megalodon -Sabeltannede kattedyr -ulhårede dyr -hulebjørn -deinocuchus og suchomimus----------- Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøtteterne har jo som oftest vært de tøffeste, men jeg likte veldig godt Euoplocephalus da jeg var mindre og dino-interessert. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ahh! Dinosaurer.. de blir man aldri lei. De fleste gutter har en gang i tiden vært fascinert av de. Min må rett og slett være T-Rex. I barnehagen var det stor krangel om hvem som skulle "være" T-Rex når vi lekte. Lenke til kommentar
kristiania Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Amphicoelias fragillimus, uten tvil! under min kontroll så jeg kunne tatt over verden :new_woot: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Diplodocus Bare kjempe søt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå