Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker og sjenert.

Gjest Guest_hmm_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Tusen takk for konstruktive svar...

Nei, men seriøst. Jeg tror ikke dette er det, jeg tror heller det er noe med eksen. Jeg er ikke den typen som liker jakten, jeg er for så vidt aldri interessert i gutter.. Så vær så snill, kom med noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg er ikke usikker på at jeg er glad i han eller omvendt, men jeg er usikker på om jeg er klar for et forhold, spesielt siden han ikke er over eksen..

Lenke til kommentar

Hvis du er usikker på om du vil i et forhold eller ikke, er det som regel det beste å vente. Siden han også er den usikre perioden vil han nok være enig med deg om å vente, noe han tidligere har sagt, hvis jeg ikke husker helt feil.

Det fine her, er at du trenger ikke å bestemme deg akkurat nå. Dere er begge to i den posisjonen av at dere har godt av å vente litt og se an situasjonen. Ta praten med han om det hele og finn ut av hva dere vil gjøre.

Det er aldri en god ide og hoppe inn i et forhold der man i utgangspunktet er usikker. Da kommer man automatisk til å fokusere på de negative tingene i forholdet, i stedet for de positive, og da er forholdet nesten dømt før det så vidt har startet.

Uansett må du grave dypt ned i følelsene dine, og finne ut av hva du vil. Analyser alle følelser til minste detalj og finn ut av om dette er en du kunne tenke deg å ha et forhold med, eller om det er en du gjerne vil ha som en venn.

Lykke til i dag. :)

Lenke til kommentar

Klokka er 20, og du snakker vel med han i dette øyeblikk. Kanskje du leser dette før du drar ut:

Nå har du en stemme i hodet ditt som snakker til deg konstant og analyserer. Skru av stemmen, pust rolig, kjenn pusten din. Observer følelsene dine uten å tenke i ord.

Heng med gutten en kveld, vær impulsiv og ikke tenk inni deg. Kjenn etter hvordan du føler deg med han.

Kjenner du det bruse?

Ja = go for it

Nei = det var verdt et forsøk, vennestadiet neste stopp.

Håper ikke usikre_meg ender opp som dette også :p.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Nå har det meste ordnet seg, og alt er bra. Vi er så ærlige mot hverandre, at det er overraskende. Vi kan snakke om alt. Og det etter en uke der vi har blitt kjent med hverandre. Det er utrolig. Jeg snakker med han om alt, og han synes jeg er like søt uansett hva jeg sier. Jeg føler på meg at dette ender bra.

Tusen, TUSEN takk for alle svar. Uten dere ville dette vært mye vanskeligere. Dere er herved invitert til bryllupet ;)

Lenke til kommentar

Så koselig at det ordnet seg :)

Ærlighet og kommunikasjon er kjempeviktig, så dere ser ut til å ha et godt utgangspunkt ihvertfall, så da ønsker jeg dere bare lykke til ^^ Dere har mye fint, og sikkert en del krangler, foran dere, så det er bare å glede seg!

Send meg en PM når dere har satt datoen ;)

Du kan forresten gjerne sende meg en PM hvis det skulle bli noe trøbbel i paradis, eller hvis du bare vil snakke :)

Lenke til kommentar
Nå har det meste ordnet seg, og alt er bra. Vi er så ærlige mot hverandre, at det er overraskende. Vi kan snakke om alt. Og det etter en uke der vi har blitt kjent med hverandre. Det er utrolig. Jeg snakker med han om alt, og han synes jeg er like søt uansett hva jeg sier. Jeg føler på meg at dette ender bra.

Tusen, TUSEN takk for alle svar. Uten dere ville dette vært mye vanskeligere. Dere er herved invitert til bryllupet ;)

He's a whimp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...