Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Billige jenter som skryter

Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når tiden er rett pleier jeg å si at jeg ikke vil høre om noen x'er og y'er, at det er fullstendig tabu, til jeg selv spør. Det fritar meg for enormt mye sjalusi og vonde tanker. I de tilfellene jeg har sagt det har det gått veldig bra, men det er vel noen som ikke klarer å holde kjeft. Når forholdene har satt seg så har vi hatt noen samtaler om det. Det kan ha skjedd både gode og vonde ting som er verd for en kjæreste å vite. Men hvis dama sier noe som får deg til å føle deg trekt ned i driten hadde jeg tatt meg en alvorlig tenkerunde.

Lenke til kommentar
Jada, man vet det man vet. Jeg måtte bare få det ut. Begynner å lure på om det er noen fremtid i dette her. Skal jo ikke bli uggen og irritert av å tenke på sex med dama si heller :hrm::hm::sick:

Gjør det slutt, ikke irriter deg over dama lengre. Bedre å lage minst styr ut av det nå enn å bli fortvilt over det senere.

Lenke til kommentar
Jada, man vet det man vet. Jeg måtte bare få det ut. Begynner å lure på om det er noen fremtid i dette her. Skal jo ikke bli uggen og irritert av å tenke på sex med dama si heller :hrm::hm::sick:

Gjør det slutt, ikke irriter deg over dama lengre. Bedre å lage minst styr ut av det nå enn å bli fortvilt over det senere.

Herregud, for et forslag. Med den tankegangen er det umulig å holde på et forhold uansett :roll:

Lenke til kommentar
@TS

At hun forteller så detaljert er hinsides all fornuft og latterlig respektløst. At du kaller henne løs er det samme. Dere er like gode og fortjener hverandre. Kos dere videre!

Her må jeg, utrolig nok, si meg enig. :p

Men det som er noe å tenke på er HVORFOR fortalte hun deg dette? Sjalu, på denne venninnen du fortalte om? Følte at hun mistet deg? Var det et desperat forsøk på å hinte at hun ikke likte sexen? Det ligger en grunn bak alt, men å kalle henne løs. Nah.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Irritert_*

Respektløst? Hva kaller man en spade? Å ha fyrt over 15+ (det er kun de jeg vet om) stk i en alder av 16 år ER løst og den som påstår noe annet er antageligvis like ille selv, og burde mest sansynlig vurdere en livsstils-endring for å bevare siste rest av helse og selvrespekt. Forresten så skrev jeg også HAR VÆRT, ikke ER. Hun har endret seg, noe som (selvfølgelig) er en betingelse for å være i et forhold med meg.

Lenke til kommentar

Vel, jeg må møte på kjærestens "første" 1-3 ganger i uken, og det er forferdelig. Jeg forstår virkelig hvordan du har det. Om du har litt mer baller en meg, så forlater du damen så fort som mulig, slik skryting tærer virkelig på psyken... Jeg vet ikke om jeg noengang kommer til å komme over det selv, men jeg er en feig jævel...

Lenke til kommentar

Det at hun skrøt over alle knullene sine er vel bare for å bevise for deg at hun er ønsket og likt. Noe som kanskje ikke er riktig, men det er da slik sånne jenter tenker. At hun feide over så mange betyr enten at hun syntes sex var digg, eller at hun ville ha bekreftelse på at hun var likt (jeg heller mest mot sistnevnte).

At hun påstår du kaller henne hore når du drar frem problemene dine, reflekterer kanskje hennes egne følelser overfor fortiden hennes, at hun selv, gjerne ikke helt bevisst, tenker på seg selv som en hore.

Jeg synes virkelig synd på deg som måtte høre om alle hennes tidligere erobringer, vært gjennom det selv og det ødelegger så utrolig mye.

Om dette er noe du sliter med, som hindrer deg i å være lykkelig (når man er i et forhold skal man ha det bra), så bør du seriøst vurdere å komme deg ut av forholdet. Et problem som kan oppstå mtp at du ikke vil ha sex med henne, er at hun går lei og finner seg en på si. Plutselig sitter du der med to problemer.

Jeg har tro på at ungen kan få det fint selv om dere som foreldre splittes. Så lenge ungen vokser opp i et sunt familitmiljø tror jeg det vil gå bra.

Lenke til kommentar

Herregud, for et forslag. Med den tankegangen er det umulig å holde på et forhold uansett :roll:

Har da vært sammen med en fantastisk jente i over 2 år nå jeg ;)

Er ikke verdt å holde på en jente som har meid over 15 stykker på en alder av 16 år. Herregud da har du ikke prinsipper i det hele tatt. Og når hun i tilegg skryter til sin nåværendes kjæreste om det. Nei gutten får gjøre som han vil men når han sitter på diskusjon.no å forteller at han fortviler og irriterer seg så mye om dama så kan jeg neppe tro at det blir noe bedre over tid.

Så jeg kan da konkludere det at det faktisk hadde vært lettere å spare seg for alt herket med å avslutte forholdet senere eller få baksmell om hun faktisk fortsatt er løs.

Men det er jo da bare min mening såklart, sikkert mange som er uenig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...