sfRoyal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg lastet ned Dacris Benchmark for å teste PC'en (duh..) og gledet meg til den skulle si at du har en flott PC som det er. men nei da, den sa dette kan CPUen trekke ned så vilt, med dette HW'et? Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 1.80GHz 1793 MHz Number of Processors: 1 Processor Supports: MMX, SSE, SSE2 Operating system: Microsoft Windows XP Service Pack 1 (Build 2600) Free Physical Memory: 292 MB Total Physical Memory: 511 MB Total Disk Space: 36.0 GB Free Disk Space: 27.0 GB Video Card: RADEON 9700 PRO DirectX Version: 9.x Bits Per Pixel: 32 Printer: Lexmark X83 Network Card: Intel® PRO/100 VE Desktop-tilkobling vennligst ikke le av HDD'en min... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Dacris Benchmark er ikke noe bra prog... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 ja, egentlig det jeg lurte på, er det noe å stole på? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Nei...bruk heller sisoft sandra Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det der synes jeg var en merkelig melding å få. Det er jo ingen tvil om at det finnes raskere prosessorer, og at det altids er greit å ha det raskeste av det raskeste (vel), men om du trenger det er en annen sak. Personlig så tror jeg at så lenge du har et så bra grafikkort så klarer du deg en stund til hva spill angår. Derimot kan du sikkert spare inn en time eller to hvis du skal rippe en dvd ved å kjøpe en p4-3.06. Er det vits? Tror ikke det... Last ned sisoft sandra 2003 (trial eller noe) og sjekk hvordan du ligger an i forhold til dagens mest vanlige prosessorer (XP1800-XP2400, P4-2,26-2,6) Hvis du har nok minne og ellers synes maskinen er grei, så drit i hva Lakris sier (eller var det Dacris?) :wink: DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå