andre_shift Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Sjekk ut denne? PADV51118EO Er det noen synspunkter ute å går. Skal hovedsaklig brukes til vanlig nettbruk, nedlastinger av film/musikk og brenning. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL Endret 6. januar 2009 av andre_shift Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Til den bruken du nevner så duger vel egentlig det meste. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 vil egentlig anbefale deg å kjøpe fra andre steder som telehuset siden elkjøp skal ha 2000,- for 3 års forsikring mens telehuset tar under tusenlappen og siden telehuset har bedre service etter egen erfaring Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg ville nok kjøpt der det var billigst. Forsikring blir uansett litt i meste laget for en såpass billig vare. Mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Elkjøp har også 30 dager retur, selv om varen er åpnet og brukt (så lenge alt ser nytt ut) Synes det er en fin garanti, skulle du ikke bli fornøyd eller ønsker en annen laptop eller pengene tilbake. Endret 6. januar 2009 av Herakles Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 vil egentlig anbefale deg å kjøpe fra andre steder som telehuset siden elkjøp skal ha 2000,- for 3 års forsikring mens telehuset tar under tusenlappen og siden telehuset har bedre service etter egen erfaring Jeg opplever service helt motsatt, har hat flere dårlige erfaringer med telehuset, men bare gode med Elkjøp! Forsikring koster ikke det samme på alle laptopene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå