dekar24k Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg fant ingen andre tråder om WKC her, så da tenkte jeg det var greit å starte en ny en. Jeg regner med det er flere enn meg som gleder seg? "The story of White Knight Chronicles begins in the kingdom of Balandor, where a princess's coming-of-age banquet is raided by an evil Corporation called Wizard. A boy called Leonard grabs the princess's hand and leads her to safety in the castle cellars, where he finds a strange suit of armor that transforms him into the White Knight – an ancient warrior with the strength to defeat the Wizard corporation forces. Leonard’s transformation into a mighty hero, the White Knight, is the beginning of a life-changing fantasy experience, fighting against the fiercest enemies. Alongside the huge single player quest, adventurers will be able to meet in online lobbies to team up for their quests through the wide world of White Knight Chronicles. Players will find friendship and team spirit in abundance as they journey through a land of awe-inspiring mountains, a lofty castle, a cavernous mine and a towering mobile city built on the back of a gargantuan creature. They’ll hone their combat skills and strategy against foe after foe in gripping melee battles with enemies large and small – and they’ll join a globe-spanning community of brothers (and sisters)-in-arms with a shared taste for adventure." TGS 2008 trailer Se filmen hos Youtube Gameplay vid 1/3 Se filmen hos Youtube Gameplay vid 2/3 Se filmen hos Youtube Gameplay vid 3/3 Se filmen hos Youtube Developer interview kan sees på Gametrailers her. Endret 7. januar 2009 av dekar24k Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det her er virkelig noe jeg gleder meg til, er fortsatt lite å velge mellom av RPG til PS3. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Selv om Famitsu ikke likte det så alt for godt, tror jeg dette blir stilig. Uansett blir det bra med et JRPG på PS3. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Selv om Famitsu ikke likte det så alt for godt, tror jeg dette blir stilig. Uansett blir det bra med et JRPG på PS3. Det virker som om scoren (som jo absolutt ikke er dårlig) er basert mest på online-delen. Jeg skal helt klart ha det uansett, da jeg sjelden bryr meg om reviews (med mindre spillet får bånn scores pga. lav framerate/bugs e.l.). Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 dette skal skaffest, håper det blir like bra som deres tidligere spill Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Joda, dette havner i samlinga! Men nå er Famitsu noen SE-pjokker, og 1up-anmelderen ga positiv omtale i previewet sitt. Han nevnte de greiene Famitsu hadde klaget på, men dette kunne lett fikses med en patch eller lukesut til den engelske utgaven. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Stoler ikke noe særlig på famitsu lenger. Ser ut som Square-Enix RPG'er har en tendens til å score veldig høyt uansett hvor generiske og hvor uferdigerdige de er. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det hovedsaklig online på dette? og koster det i måneden? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Gametrailers la nettopp ut et intervju med Level 5 her. Edit: Haha .. Hvorfor har de ikke skrevet ned intervjuet først, oversatt det og så fått noen som faktisk KAN engelsk til å kommentere intervjuet. Hun japanske dama som oversetter høres ut som hun gjør det on-the-fly etter et par timer kveldskurs i engelsk. :!: Endret 7. januar 2009 av dekar24k Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Men det som virkelig er sært er at anmelderne ikke sier en dritt om single-player, men legger ut på et klagetokt om online-biten. Nei, anmeldere er ikke alltid 100% til å stole på. Har hørt at de ga Mass Effect 14/40 og Haze fikk faktisk 37/40...FFXII og Nintedogs (fniis!) fikk begge 40/40, det sier noe... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Men det som virkelig er sært er at anmelderne ikke sier en dritt om single-player, men legger ut på et klagetokt om online-biten. Nei, anmeldere er ikke alltid 100% til å stole på. Har hørt at de ga Mass Effect 14/40 og Haze fikk faktisk 37/40...FFXII og Nintedogs (fniis!) fikk begge 40/40, det sier noe... FF XII var jo svinebra. Nintendogs derimot .. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dette skal jeg absolutt ha ja. Noen som vet om europeisk/amerikansk lanseringsdato? Mener å ha hørt snakk om Q1, men er ikke sikker på dette. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det ser så sinnsykt fett ut! Jeg skulle virkelig likt å vite mer om online-delen også. Tror dere det blir sluppet i US lenge før Europa? Isåfall så er det jo bare å importere det, men vil man da kunne spille online? Jeg tenker på at dersom spillet ikke er sluppet i EU enda, så vil den heller ikke finne servere på en EU konto. Dette kan muligens løses ved å spille fra en US konto isåfall? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Virker intresangt dette, men håper ikkje online delen koster i måneden? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så vidt jeg vet er ikke dette et MMORPG, men det er en online-del som i vestlige spill, et tillegg for å øke levetiden, så det komemr tvilsomt til å koste noe utover innkjøp og nettet du har i huset Men noe annet pussig, Famitsu nevner ingenting om voice-chat, men så er vl de slik at de er litt for sjenerte der borte at de ikke tør å la andre høre stemmen deres over nett, slik jeg har hørt. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Så vidt jeg vet er ikke dette et MMORPG, men det er en online-del som i vestlige spill, et tillegg for å øke levetiden, så det komemr tvilsomt til å koste noe utover innkjøp og nettet du har i huset Men noe annet pussig, Famitsu nevner ingenting om voice-chat, men så er vl de slik at de er litt for sjenerte der borte at de ikke tør å la andre høre stemmen deres over nett, slik jeg har hørt. Voice-chat er ikke implementert visst. Famitsu klager jo på at det er vanskelig å chatte mens man løpet osv., så ja, japanerne er nok ganske sjenerte av seg hehe.. Dette kan jo selvsagt komme senere i en patch, hvem vet. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gametrailers la nettopp ut et intervju med Level 5 her. Edit: Haha .. Hvorfor har de ikke skrevet ned intervjuet først, oversatt det og så fått noen som faktisk KAN engelsk til å kommentere intervjuet. Hun japanske dama som oversetter høres ut som hun gjør det on-the-fly etter et par timer kveldskurs i engelsk. :!: haha høres slik ut ja, var vel ingen andre i nærheten.... :!: Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Spillet er jo ute allerede i Japan, så det burde jo bare være oversettelser igjen før det kommer hit (la oss håpe de ikke bruker samme oversetteren som på GT intervjuet ) Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Da er det ny gameplay video ute på Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/44400.html Det ser så konge ut! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tenker på FFXI: Online når jeg ser den videoen. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg tenker selv Final Fantasy XII, og det er virkelig min kopp te! Ser ut som det er endel orginale og morsomme fiender også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå