Gå til innhold

White Knight Chronicles - Diskuter

dekar24k

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen andre tråder om WKC her, så da tenkte jeg det var greit å starte en ny en. Jeg regner med det er flere enn meg som gleder seg?

"The story of White Knight Chronicles begins in the kingdom of Balandor, where a princess's coming-of-age banquet is raided by an evil Corporation called Wizard. A boy called Leonard grabs the princess's hand and leads her to safety in the castle cellars, where he finds a strange suit of armor that transforms him into the White Knight – an ancient warrior with the strength to defeat the Wizard corporation forces. Leonard’s transformation into a mighty hero, the White Knight, is the beginning of a life-changing fantasy experience, fighting against the fiercest enemies.

Alongside the huge single player quest, adventurers will be able to meet in online lobbies to team up for their quests through the wide world of White Knight Chronicles. Players will find friendship and team spirit in abundance as they journey through a land of awe-inspiring mountains, a lofty castle, a cavernous mine and a towering mobile city built on the back of a gargantuan creature. They’ll hone their combat skills and strategy against foe after foe in gripping melee battles with enemies large and small – and they’ll join a globe-spanning community of brothers (and sisters)-in-arms with a shared taste for adventure."

TGS 2008 trailer

Gameplay vid 1/3

Gameplay vid 2/3

Gameplay vid 3/3

Developer interview kan sees på Gametrailers her.

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, dette havner i samlinga! Men nå er Famitsu noen SE-pjokker, og 1up-anmelderen ga positiv omtale i previewet sitt. Han nevnte de greiene Famitsu hadde klaget på, men dette kunne lett fikses med en patch eller lukesut til den engelske utgaven.

Lenke til kommentar

Gametrailers la nettopp ut et intervju med Level 5 her.

Edit: Haha .. Hvorfor har de ikke skrevet ned intervjuet først, oversatt det og så fått noen som faktisk KAN engelsk til å kommentere intervjuet. Hun japanske dama som oversetter høres ut som hun gjør det on-the-fly etter et par timer kveldskurs i engelsk. :!:

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Men det som virkelig er sært er at anmelderne ikke sier en dritt om single-player, men legger ut på et klagetokt om online-biten. Nei, anmeldere er ikke alltid 100% til å stole på. Har hørt at de ga Mass Effect 14/40 og Haze fikk faktisk 37/40...FFXII og Nintedogs (fniis!) fikk begge 40/40, det sier noe...

Lenke til kommentar
Men det som virkelig er sært er at anmelderne ikke sier en dritt om single-player, men legger ut på et klagetokt om online-biten. Nei, anmeldere er ikke alltid 100% til å stole på. Har hørt at de ga Mass Effect 14/40 og Haze fikk faktisk 37/40...FFXII og Nintedogs (fniis!) fikk begge 40/40, det sier noe...

FF XII var jo svinebra. Nintendogs derimot .. :hmm:

Lenke til kommentar

Det ser så sinnsykt fett ut! Jeg skulle virkelig likt å vite mer om online-delen også. Tror dere det blir sluppet i US lenge før Europa? Isåfall så er det jo bare å importere det, men vil man da kunne spille online? Jeg tenker på at dersom spillet ikke er sluppet i EU enda, så vil den heller ikke finne servere på en EU konto. Dette kan muligens løses ved å spille fra en US konto isåfall? ;)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er ikke dette et MMORPG, men det er en online-del som i vestlige spill, et tillegg for å øke levetiden, så det komemr tvilsomt til å koste noe utover innkjøp og nettet du har i huset ;)

Men noe annet pussig, Famitsu nevner ingenting om voice-chat, men så er vl de slik at de er litt for sjenerte der borte at de ikke tør å la andre høre stemmen deres over nett, slik jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er ikke dette et MMORPG, men det er en online-del som i vestlige spill, et tillegg for å øke levetiden, så det komemr tvilsomt til å koste noe utover innkjøp og nettet du har i huset ;)

Men noe annet pussig, Famitsu nevner ingenting om voice-chat, men så er vl de slik at de er litt for sjenerte der borte at de ikke tør å la andre høre stemmen deres over nett, slik jeg har hørt.

Voice-chat er ikke implementert visst. Famitsu klager jo på at det er vanskelig å chatte mens man løpet osv., så ja, japanerne er nok ganske sjenerte av seg hehe.. Dette kan jo selvsagt komme senere i en patch, hvem vet.

Lenke til kommentar
Gametrailers la nettopp ut et intervju med Level 5 her.

Edit: Haha .. Hvorfor har de ikke skrevet ned intervjuet først, oversatt det og så fått noen som faktisk KAN engelsk til å kommentere intervjuet. Hun japanske dama som oversetter høres ut som hun gjør det on-the-fly etter et par timer kveldskurs i engelsk. :!:

haha høres slik ut ja, var vel ingen andre i nærheten.... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...