Qumad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fra jobben så er jeg utestengt fra "forumet" (artikkel debatt under artikkler) hos lokal avisa av en litt for trigger happy moderator. Finnes det en workaround for dette? Ev. en browser som er nettbasert (browser på nettet som blir kjørt fra browseren)? Irriterende når det er nyheter som engasjerer og en har meninger om som man gjerne skulle ha delt. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hidemyass.com feks, men du har ikke kontroll på den nettsiden, så ikke send passord ol igjennom Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for hurtig svar, det var noe slikt jeg så for meg ja. Men denne tjenesten ser ikke ut til og fungere helt med feltene som skal fylles inn. Jeg får følgende tilbakemelding: Ett eller flere av feltene mangler innhold. Alle felt er påkrevet. « Tilbake www.smp.no har helt likt kommentarfelt (til der jeg e blokert) så eg har testet det der, og det fungerer fint med vanelig IE, men ikke gjennom hidemyass.com Noen andre tips? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://www.torproject.org/ skal være en mer heavy utgave som installeres. Hvis ikke har vel tpb-grunnleggerne lansert noe du må betale for. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for hjelpen! Har ikke testet det programmet som Du linket til (gennerelt sett skeptisk til og installere ting på maskinen) Men fant noe som het AnoyMouse.org hvor det fungerte og fylle ut slike skjema også. Mange av de andre jeg fant kunne ble ikke [send] knappen aktivers slik som er vanlig når alle nødvendige felt er fylt ut, men denne der i mot fungerte det på. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 demn et forum eg er ute stengt stenger ute åpne proxier:( bruker en vb internett browser laget av open source... den vanlige mellingen kommer ikke opp:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå