Gå til innhold

Roccat Kone, andre som sliter ?

Anbefalte innlegg

Har hatt denne mus nå en stund og har veldig ofte tull med den.

Bruker Roccat Sense musmatta som er fra samme produsent og føle den ikke er så god.

Musen flipper helt ut til tider, at når jeg flytter på den så spretter den overalt.

Musmatten som jeg bruker og di andbefaler selv og føle det løsner litt småhår av den og kommer inni laseren så jeg må blåse den ren.

Men det som plager mest er at den går helt berserk til tider og jeg vurderer og ta ibruk min Logitech G5 igjen.

Har oppdatert den en gang med ny formware, så det kan heller ikke ver problem.

Føler bare denne muse har en del barnesykdommer enda.

3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv brukt denne musa i 2 uker nå, og har enda ikke hatt problemer. Måtte riktignok koble musa til en annen USB-port for å få liv i den, men etter det har den funka kjempebra.

Regner med at du har installert driverne....? Evt prøv å bytt USB-port.

Pantera

Lenke til kommentar
Har selv brukt denne musa i 2 uker nå, og har enda ikke hatt problemer. Måtte riktignok koble musa til en annen USB-port for å få liv i den, men etter det har den funka kjempebra.

Regner med at du har installert driverne....? Evt prøv å bytt USB-port.

Pantera

Jepp, til tider så kjenner den ikke igjen musa så jeg må bytte usb port det glemte jeg også og nevne.

hvilken dpi bruker du, er det bra og ha veldig høy dpi og så stille den sensitivity kansje.

Litt usikker på

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke justert dpi i det hele tatt. Ikke sikker på hva som er default-verdi, men det er vel 800 eller 1200? Har du sjekka med support hos Roccat? Veit ikke hvilke muligheter som finnes der, for jeg kommer ikke inn på websidene her på jobben. Blir bare stoppet av Websense :) ...men det burde absolutt være mulig å få noe hjelp der.

Pantera

Lenke til kommentar

Du sier du har Roccat kone, høres ut som en gamer... Anyways, ikke bruk slike musematter som er laget av "stoff".. Det er helt for jævlig..

Hvis du får et eller anna på det, så er den ødelagt. Jeg anbefaler "Steelseries S&S", den er av plast, det er den jeg har, + en mx518 fra logitech, funker fjell

Lenke til kommentar
Du sier du har Roccat kone, høres ut som en gamer... Anyways, ikke bruk slike musematter som er laget av "stoff".. Det er helt for jævlig..

Hvis du får et eller anna på det, så er den ødelagt. Jeg anbefaler "Steelseries S&S", den er av plast, det er den jeg har, + en mx518 fra logitech, funker fjell

Ja va ræva denne musmatta av tøy.

Savne gamle funq musmatta mi igjen, skal bestille noe i hard plast/metall.

Skal kikke litt på den du sa der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...