johome Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 TV2 sendte i forrige uke en miniserie "sammensvergelsen" , med bl.annet Val Kimber Jeg fikk med meg de to første episodene som gikk på Torsdag. De som gikk på Fredag fikk jeg ikke med meg. Hva heter miniserien på Engelsk ? Er det mulig å laste ned fra nettet de to siste episodene ? Evt link. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ut som val kilmer (om det var han du mente) har spilt i en film som heter conspiracy: http://www.imdb.com/title/tt1043838/ Kan de ha delt den opp til en miniserie eller slått sammen miniserien til en film? Vet det har blitt gjort med andre filmer/miniserier. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Det du linker til er feil. Miniserien handler om en kvinnelig Amerikansk President som blir skutt og drept. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ut i fra det jeg kan finne, så heter serien XIII. Hvorvidt du kan laste de ned, vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ut i fra det jeg kan finne, så heter serien XIII. Hvorvidt du kan laste de ned, vet jeg dessverre ikke. Stemmer det ! Klarte å finne dette på Tv2 Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Uff. Hater når TV kanalene skal "lage" egne navn på ting og oversette alt til norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen poster som gikk på piratkopiering er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det du linker til er feil.Miniserien handler om en kvinnelig Amerikansk President som blir skutt og drept. Vet det var 4 episoder. Noen som husker om det var 4 x 90 minutter eller var det kortere episoder? PS: Val Kilmer har spilt i 2 slike nylig med nesten like navn. Derav forvirringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Hvor mange episoder er det av denne (mini)serien ? Endret 20. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det kommer litt an på .... Jeg har lastet ned fra nettet. Da ble det 2x90 minutter. TV2 ha som nevnt tidligere valgt å la det bli til 4x45 min. Sikkert for å kunne putte inn litt reklame. Endret 20. januar 2009 av johome Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vist det var TV3 som hadde sendt det hadde det blitt 7x60min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå