Gå til innhold

Gyllen Xbox-jul (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så kjekt, da bør vel Sony kutte prisene snart også, i så fall skal PS3 inskaffes, hurra for konkuranse!

Sony sliter i motvind grunnet finanskrisa og en vanvittig lav Yen. Hver solgte konsoll i USA selges blant annet med tap, så noen saftig prisreduksjon kan en se langt etter.

Lenke til kommentar
Så kjekt, da bør vel Sony kutte prisene snart også, i så fall skal PS3 inskaffes, hurra for konkuranse!

Sony sliter i motvind grunnet finanskrisa og en vanvittig lav Yen. Hver solgte konsoll i USA selges blant annet med tap, så noen saftig prisreduksjon kan en se langt etter.

Da er vel et priskutt bare å glemme, og jeg har prolemer med å akseptere den norkse PS3en som den er nå, jaja.

Lenke til kommentar
Ikke vanskelig valg: xbox arcade: ca 1400kr, playstation3: ca 3500-4000kr

Jeg kjøpte Xbox 360 Arcade før jul på elkjøp for 995. Og så fikk jeg en 20GB orginal harddisk fra M$ til 150kr. Så knappe 1200kr kontra ca 3000 for billigste Ps3. I tillegg har jo tiden visst at 360 stort sett har bedre grafikk på spilla og bedre nettjeneste. Eneste minuset er jo at det koster penger.

Lenke til kommentar

Xbox arcade til 1400? Hørtes litt dyrt ut, fikk min Xbox 360 til jul for 1200 da var den helt lik Elite versjonen utenom hdd'n. Å 2 spill fulgte med, riktignok var ikke de spillene noe bra.

Nå får jeg bare vente til jeg har rådd til en Ps3 før jeg anskaffer den.

Lenke til kommentar

men Microsoft HEVDER jo bare at de har solgt en million mer, + at Microsoft bruker jo millioner av kroner for å få eksklusive titler som ødlegger markedet btw. Hadde Epic Games fåttlansert Gears of War serien til Playstation ville vi nok hatt et annet resultat. Det skulle vært forbudt å kjøpe opp eksklusive rettigheter til spill.

Lenke til kommentar
men Microsoft HEVDER jo bare at de har solgt en million mer, + at Microsoft bruker jo millioner av kroner for å få eksklusive titler som ødlegger markedet btw. Hadde Epic Games fåttlansert Gears of War serien til Playstation ville vi nok hatt et annet resultat. Det skulle vært forbudt å kjøpe opp eksklusive rettigheter til spill.

Er da ikke bare Microsoft som har eksklusive titler da?

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å sammenligne PS3 og ARCADE versonen av xbox.. Hadde ikke villa hatt en arcade verson selv om jeg fikk den for 100kr. Å spille uten HDMI på 40" (eller mer) skjermer er helt latterlig og poengløst. At dere sitter å føler dere lure fordi dere har kjøpt en arcade verson 50 kr billigere enn den andre beviser bare hvor lite kresne dere er som gamere. Grunnen til at Xbox drar ifra er fordi folk vil ha spillene som kommer ut til konsollen, ikke fordi det finst billige og ubrukelige versoner av konsollen.

Hadde PS3 hatt like mange exclusive titler som PS2 hadde i sin tid, hadde garantert PS3 vært like dominerende som PS2 var før.

Saken er at Xbox360 har dei aller beste spillene og achievements som får folk til å velge Xbox istaden for PS3 på multiplatform spillene. Det er det som får Xbox til å dra ifra PS3, som til nå har utrolig få spill som kan kjempe mot Xbox360 sine massive stortittler.

Jeg har selv både Xbox360 og 60gb PS3 versonen, og har alltid likt PS fremfor noe annet. Men til nå er det bare å bøye seg i støvet for hva Microsoft med sin Xbox360 har klart å piske opp av kvalitetsspill som ingen annen konsoll kan måle seg med. Lost Odyssey og Mistwalker generelt, Fable serien, Gears of War bare for å nevne noen.

I rest my case; Gratulerer Microsoft med 2008. Lykke til Sony med 2009!

Endret av sirkrelian
Lenke til kommentar

Morsomt med folk som snakker ut av rævva :p Uansett, vi sammenligner BILLIGESTE ps3 vs. billigest xbox360, hva annet er det å gjøre? Hadde ps3 i det hele tatt nærmet seg prisen til wii og 360 hadde jeg kjøpt en, men atm er den _alt_ for dyr.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...