ospenis Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Topic sier det meste. Altså How can I sleep with your voice in my head. Når jeg skal rippe den(til backup seff.) så blir det bare hakk. Dette blir det ikke med andre plater. Vil påstå jeg har rimelig peil på ripping, så skjønner ikke noen annen grunn. Anyone? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk coveret, har den noen advarsler som sier at den ikke kan spilles i enkelte spillere eller lignende? CDer med kopisperre har heller ikke Compact Disc merke. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Meget mulig.. jeg mener å huske at det stod noe om kopisperre utenpå plastikken.. men jeg er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Den har kopisperre. Coveret er merket med informasjon om dette, men på en slik måte at det nesten er usynlig. De vil vel at også de som ikke kan spille kopibeskyttede plater skal kjøpe den. Lever den i såfall tilbake til butikken som feilvare (den funker jo ikke som den skal... enkelte bilstereoer klarer jo ikke å spille kopibeskyttede cd-plater.). Lenke til kommentar
alexf Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 det står ikke på coveret.. men på plastikken den er pakket inn i.. sikkert derfor den lød kjipt på dvdspilleren min Lenke til kommentar
flyby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Så er spørsmålet, hvordan kommer man rundt denne sperren(for egen backup seff)????? Flyby Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Gå tilbake i butikken og krev pengene tilbake! Slike feilvarer skulle det ikke vært lovlig å selge! Boikott slike lureri-produkter. Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Da har jeg en halvgod nyhet. Når jeg prøvde å rippe med cd-brenneren min (plextor) ville det ikke funke. Med dvd-rom'en (samsung sd616Q) gikk det. Men det er noen få hakk i sangene, disse er veldig små, men det er jo litt kjipt likevel. Skulle gjerne hatt en måte å komme rundt denne sperra, for backup må man jo ha. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Da har jeg en halvgod nyhet. Når jeg prøvde å rippe med cd-brenneren min (plextor) ville det ikke funke. Med dvd-rom'en (samsung sd616Q) gikk det. Men det er noen få hakk i sangene, disse er veldig små, men det er jo litt kjipt likevel. Skulle gjerne hatt en måte å komme rundt denne sperra, for backup må man jo ha. Hvilket prog. har du rippet med ? Det kan like gjerne være et prob. her... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Det greieste er å finne ut hva slags brukssperre det er på platen. Da blir det lettere å gi konkrete råd. ClonyXXL, f.eks. Hvilket plateselskap er den gitt ut på? Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har rippet med Exact audio copy Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 tror ikke du kan klare å rippe den uansett hvem program du bruker.. hvis du vil ha backup så kan du jo laste ned platen fra kazaa i og med at du allerede har kjøpt den så burde det være fullt lovlig.... hadde det vært meg så hadde jeg forlangt pengene tilbake, kopisperre som hindrer folk uten sterioanlegg å spille av platen er rippOff. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Alcohol 120% er et veldig bra brennerprogram. Finnes knapt noe som ikke kan kopieres med dette (og en egnet brenner). Du kan også prøve Clonecd, CD-R Win osv. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har du prøvd med Plextools og "1st Session Only" avkrysset? Lenke til kommentar
gurban36 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Prøv clonecd, funka fint på B. Zetlitz nye med kopisperre Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Du har selvfølgelig den idiotsikre metoden å kopiere ved å ta opp alt til .wav mens platen spilles av på din PC (for du får spilt av originalen, right?). Blir god kvalitet, men tar jo selvfølgelig litt tid. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har du prøvd å markere "manually read toc-table" en plass i options? AtW Lenke til kommentar
edwood Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg kjøpte også den a-ha plata her om dagen. I og med at jeg ofte hører på musikk mens jeg sitter ved datamaskinen, så var jeg interessert i å rippe den, da den spilleren som dukker opp når du setter plata i cd-rom spilleren høres forferdelig ut. Så i går stakk jeg innom forumet her og søkte og fant flere mulige løsninger. Det jeg prøvde og som gikk greit var å laste ned IsoBuster. Hadde da ingen problemer med å rippe til wav. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 EAC i 'burst-mode' funka bra hos meg, så nå koser jeg meg (helt lovlig!) med skiva på MP3-spilleren til/fra jobb. Anbefaler forøvrig albumet varmt, det er meget bra. Det litt røffere uttrykket med mer gitar/trommer enn på studioalbumene til A-ha fungerer veldig godt og gir nytt liv til mange av de 'gamle' låtene. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 For min del funker det å bruke Acoustica MP3 CD Burner for å rippe. Må bruke brenneren for å rippe. DVD-rom'en skjønner ikke bæra av CD'en. Ganske deilig å omgå de syke kopisperrene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå