michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Som jeg sikkert har skrevet før så går jeg på feil linje (Design & Håndverk..). Og jeg sliter med motivasjon, så fraværen er det godt nok av. Jeg tror det er 6 dager og 9 timer jeg har vært borte. Men siden jeg begynner på (les:) VG1 på nytt igjen neste år. Påvirker fraværet neste års skolegang? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fraværet følger deg hele veien. Var hvertfall slik i min tid. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Men jeg skal jo begynne på VG1 på nytt. Da må de vel resette ordens karakteren? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ser jeg ingen grunn til at de skal måtte gjøre. Men er ikke hundre prosent sikker. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tidlig i 10. klasse fikk vi bedskjed om at fraværet ville følge oss hele veien, uansett om vi valgte feil og begynte på vg1 på nytt. Vet ikke om læreren sa det for å skremme oss litt og få oss til å tenke nøye over hva vil gå osv. så når du søker videre og på jobb så er det orden og oppførsel og fravær de ser mest på. etter det vi har blitt fortalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå