Howard Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Samsung har annonsert støtte for såkalte TV-widgets i sine 2009-modeller. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Sikkert greit for de som ikke har HTPC . Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Supert:) Synd jeg akkurat kostet på meg en ny pc . . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Supert:) Synd jeg akkurat kostet på meg en ny pc . . Hvis du ikke har tenkt til å bytte ut TV'en har det jo ikke noe å si siden du må kjøpe ny TV som støtter disse funksjonene. En PC har også mye mer funksjonalitet. Lenke til kommentar
idunk Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Når får vi se en kombi tv/pc der alt pc hardware/software er integrert i skjermen slik som fek mac? Lenke til kommentar
matricz Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Håper min Samsung 40A756 får fler programmer mot nett etterhvert. De 3 nåværende- vær, aksjer og nyheter - blir litt smått mot dette Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Er det bare meg, eller blir alle ting med skjerm til datamaskiner i en eller annen form? Jeg leste en artikkel om noen som i praksis brukte en Nokia n85 som PC (koblet mot skjerm og tastatur), og kjørte Quake 3 uten problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg