cmi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skal det ikke gå an og få Excel til og regne automatisk?? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg tror du må utdype spørsmålet ditt litt. Hve er det egentlig du prøver å gjøre og hva er det som ikke virker? Tror også du kan ha postet i litt feil del av forumet. Endret 6. januar 2009 av Ekko Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 F9, eller verktøy -> alternativer -> beregning -> automatisk Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eller den knappen med ikonet som ser ut som liggende M og ved siden av den står det autosum Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ja har vist postet i feil del av forumet. Jeg har en en rekke med tall, og flere rekker kommer, skal ha programmet til og regne sammen rekke for rekke fortløpende... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 F.eks mark A1 og nedover til f.eks A20 om det holder klikk på autosum knappen (liggende M) Da vil alt du skriver på A1, A2, A3 o.s.v automatisk regne det det du skriver og summen vil ligge i på A20. Altså A20 vil da endre seg vær gang du skriver et tall i rutene over Samme gjelder om du vil gjøre det bortover: A1, B1, C1 o.s.v da markerer du bare den veien i steden og trykker på autosum der du vil at summen skal være Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Det fungerte jo det, men det har seg slik at det på en eller annen mpte har dukket opp 6666 linjer, da havnet summen nederst, jeg skal ha summen på linje 56 Endret 6. januar 2009 av cmi Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det fungerte jo det, men det har seg slik at det på en eller annen mpte har dukket opp 6666 linjer, da havnet summen nederst, jeg skal ha summen på linje 56 Ta bare å marker ned til 55 der du har skrevet, når du da trykker på autosumer skal summen komme på linje 56 hvis linje 56 er der summen skal være på alle kolonner...skriv et tall på linje 1 og 55 bare marker nedover og klikk autosumer. Summen kommer i 56 og den inkluderer de tomme feltene, så når du skriver der blir det tatt med i summen på linje 56 lykke til Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Fikk det til nå, måtte starte programmet på nytt bare, bruker tråden til og spørre om en kjapp ting til. Hvordan kan jeg få 2 vinduer som på dette bilde her, det begynner og bli et ganske avlangt regneark det jeg har nå, og jeg skulle gjerne sett det som står helt til venstre hele tiden... Se her: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 du går på window/vindu og velger split/del Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Den blei delt på 4 den :O Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Da bare trekker du den streken du ikke vil ha helt opp/ned Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Thanks! Da lærte jeg to nye ting idag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå