whisky87 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har fått et merkelig problem den trådløse tilkoblingen på min laptop, er merkelig nok tilknyttet kortet som tilhører kabel hvordan kan jeg skifte hvilket kort jeg kan bruke til hvilken tilkobling?? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan koble de sammen som 'virtuell bro' på mine nettverkstilkoblinger. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Du kan koble de sammen som 'virtuell bro' på mine nettverkstilkoblinger. Etter det trådstarter har skrevet, vil jeg kanskje tro at problemet er motsatt? At han har laget en bro ved et uhell? Tror kanskje det er mulig å fjerne broen på samme måte dersom det skulle være aktuelt. For å få laget denne broen så må du som sagt inn på "Mine Nettverkstilkoblinger" for deretter å høyreklikke på et av tilkoblingene. Her kommer det opp et alternativ hvor det står "Opprett bro mellom to tilkoblinger". Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis jeg husker riktig kan du fjerne broen med DEL-tasten Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg skjønte igrunnen at han hadde en bro for mye, men han finner nok ut av det når han ser på nettverkskoblingene. Det er forøvrig nok å velge "nettverksbro" og trykke delete for å slette den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå