Riot™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Leste nettopp en tråd hvor person A trenger hjelp til skaffe ny mus til pcen, mens B svarer et innlegg i samme tråd. Tips mottas på mus som tåler mye. Prisklasse uvesentlig Jeg er 19 og har blitt forbanna på musa siden Tomb Raider 1. Med andre ord; Ikke noe jeg har tenkt å vokse fra meg. Forøvrig så var emnetittelen ganske så bra også, men det blir vel litt for mye. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Tips mottas på mus som tåler mye. Prisklasse uvesentlig "..mus som tåler mye..Prisklasse uvesentlig" kan jo høres ut som noe helt annet, om man bestemmer seg for å "tenke koffert" eller hva nå enn det utrykket egentlig sier. "En hardbarket mus" er og et snodig utsagn.. edit: Selv fikk jeg høre en episode fra en gammel lærer fra byggfag en gang. Om da han hadde kommentert "den blanke fine musa" til den gamle kontordama som satt der med et litt for kort skjørt.. Endret 6. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Vel, jeg tilhører den seksuelle delen av forumet, så humoren er litt seksuell-rettet. Slager for meg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I CAN SEE THE NINJAS IN THAT PICTURE! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 wathterhefuckishthishshhitt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Okey, trur tråden har gjort jobben sin eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg