t0by Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har tenkt og kjøpe disse høytalerne, og audiogy lydkort.. Er dette bra? (kun til pc bruk) Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har tenkt og kjøpe disse høytalerne, og audiogy lydkort.. Er dette bra?(kun til pc bruk) Kan vel neppe bli bedre høytalere., men gå heller for et annet lydkort. feks : M-Audio Audiophile 2496 http://www.procom.no/ Lenke til kommentar
t0by Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Kan vel neppe bli bedre høytalere., men gå heller for et annet lydkort. feks : M-Audio Audiophile 2496 http://www.procom.no/ Ok, takk for et godt svar.. det jeg ville høre :smile: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har Audigy2 og Klipsch 5.1 Lyden er en fryd å høre på! Kjøp det og du angrer ikke, det garanterer jeg deg! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Heh dette var litt rart, satt akkurat og tenkte på hvor fornøyd jeg er med mine Klipsch ProMedia 2.1, og så så jeg denne tråden. Jeg kan garantere at du vil bli fornøyd med valget hvis du går for Klipsch. : ) Lenke til kommentar
Darth_Maul Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har 4.1 - FET lyd. nuff said.no Lenke til kommentar
t0by Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Fett og høre!! Bestiller så fort jeg får nok penger.. har de bass som kjennes godt på kroppen? Grunnen til at jeg lurer på dette er fordi jeg hører endel på hip hop osv. og det er jo fett med mye bass.. den har jo dobbel 8" så jeg regner med den er god? en annen ting: er det lurt og kjøpe monster-cables til dette? blir det stor forskjell fra vanlig og vil jeg også merke dette på mp3-avspilling? (192 bitrate) Lenke til kommentar
immo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ..du bør lese litt om Logitech Z-680 5.1 (500W) før du bestemmer deg.. har lest en god del glimrende reviewer om den ..samt at den skal ha den råeste bassen.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ..du bør lese litt om Logitech Z-680 5.1 (500W) før du bestemmer deg.. har lest en god del glimrende reviewer om den ..samt at den skal ha den råeste bassen.. Klipsch og Logitech kan ikke sammenlignes! Har 2 kammerater med Z-680, og selv på den dagen de fikk det, sa de med en gang " dæsken Klipsch har nok bedre lyd gitt " Selv syns jeg at Z-680 er helt ok og kanskje litt til. Men Klipsch er et HAV bedre etter min mening. Bassen er MYE bedre, mye strammere og deiligere. Logitech duger ikke til musikk, for mye skrikende diskant og for boomy bass. Med Klipsch får du alt perfekt. Dette hørtes kanskje litt fanboy aktig ut - men det er rett og slett fakta etter min mening og regner med at det er flere som er enige. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvem selger Klipsch høyttalere på nettet? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 www.audiocompaniet.no .. send dem en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå