qazy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Morn! Tips mottas på mus som tåler mye. Prisklasse uvesentlig Har til nå ødelagt: Intellimouse 3,0 MX518 Logitech LX ellerno + X antall billigmus Nå trenger jeg noe som tåler et par slag i bordet. Anger management er ikke et alternativ Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor gammel er du? Vurdert å gaffe fast nåler og lignende til musen, så du ikke klår/slår for mye? Eneste rådet jeg kan gi deg er å kjøpe i store kvanta og "bruke opp2 etterhvert, i så fall er billigst best.. Forøvrig, fantastisk emnetittel Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 slike Fleshlight Brooke Skye holder, jeg har kjørt en slik en 6månder daglig, gir god experience og er verdt pengene, Lenke til kommentar
alfao232ga Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Logi g5 tåler masse! masse juling! den svikter aldri . slå den og slå den, den lever. Lenke til kommentar
qazy Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor gammel er du? Vurdert å gaffe fast nåler og lignende til musen, så du ikke klår/slår for mye? Eneste rådet jeg kan gi deg er å kjøpe i store kvanta og "bruke opp2 etterhvert, i så fall er billigst best.. Forøvrig, fantastisk emnetittel Jeg er 19 og har blitt forbanna på musa siden Tomb Raider 1. Med andre ord; Ikke noe jeg har tenkt å vokse fra meg. Kikket litt på g5 og tror jeg ender med å handle den + et par 20 kr mus jeg kan kjøpe gjennom jobben. (Som faktisk tåler mer enn de vesentlig dyrere musene jeg har prøvd) Lenke til kommentar
RemiAndreN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 tipper du finner deg en good mus på Reperbahn i hamburg Lenke til kommentar
qazy Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 tipper du finner deg en good mus på Reperbahn i hamburg Jepp Blir vel ikke mye mus på deg som heter RunkeMunk Lenke til kommentar
Gitaristen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gi faen i det alle har sagt her, jeg vet faktisk, og har testet hvilken som tåler mest Den heter Logitech mx400 eller mx418, noe med 400.. Jeg og noen klassekamerater har hevet den rundt i klasserommet hver jævla dag, for å ødelegge den, måtte vi rive den opp Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) slike Fleshlight Brooke Skye holder, jeg har kjørt en slik en 6månder daglig, gir god experience og er verdt pengene, tipper du finner deg en good mus på Reperbahn i hamburg Jepp Blir vel ikke mye mus på deg som heter RunkeMunk Mange geniale kommentarer her. Måtte faktisk le litt av disse to. Endret 7. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå