pikamikaa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei. Når jeg skal endre profilen min på nettby når jeg bruker opera (standarleser), så blir det ikke mellomrom eller noe mellom det jeg skriver.. og hvis jeg legger inn et bilde på forsiden, så går det heller ikke ann å endre størrelsen på dette bildet.. Noen som vet hvorfor?? Hvis jeg bruker Firefox så går det.. Men liker ikke det programmet. Så er så slitsomt å inn der hver gang jeg skal endre profilen. Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei. Når jeg skal endre profilen min på nettby når jeg bruker opera (standarleser), så blir det ikke mellomrom eller noe mellom det jeg skriver.. og hvis jeg legger inn et bilde på forsiden, så går det heller ikke ann å endre størrelsen på dette bildet.. Noen som vet hvorfor?? Hvis jeg bruker Firefox så går det.. Men liker ikke det programmet. Så er så slitsomt å inn der hver gang jeg skal endre profilen. Samme her .. Dessuten. Om du har flash eller annet på profilen din, når du skal redigere, blir det bare store hvite blokker der istedet når du har redigert. Meget slitsomt .. Foretrekker Opera, men det har et par problemer å fikse .. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vist jeg ikke husker helt feil har det noe med måten opera leser nettsider på. Er nesten samme problemer i firefox når du skal andre farge på bakgrunnen over hele siden og farge på skriften i boksene, da gikk det ann å skru av javescript(tror det var det), eller bare brukte IE Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er det samme problemet i Opera 10? Har ikke selv Nettby så aner ikke . Endret 12. februar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det samme problemet i Opera 10? Har ikke selv Nettby så aner ikke . Det er mulig de har endret på hva enn som var galt på den ja .. Har'n, men har ikke testa selv enda ... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Så det er ikke noe å gjøre med da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Lett! Slett Nettby kontoen så slipper du mer krøll. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Trenger svar på spørsmålet mitt jeg Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så det er ikke noe å gjøre med da? Som sagt, prøv Opera 10 . Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Opera 10 er framleis berre i alfa. Du kan jo sjølvsagt prøve, men programmet er hovudsakleg meint for testing, og kan vere ustabilt. Noko svar på spørsmålet ditt har eg ikkje, bruker ikkje Nettby sjølv (og er glad for det). Endret 18. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Opera 10 er framleis berre i alfa. Du kan jo sjølvsagt prøve, men programmet er hovudsakleg meint for testing, og kan vere ustabilt. Noko svar på spørsmålet ditt har eg ikkje, bruker ikkje Nettby sjølv (og er glad for det). Opera 10 er i Alpha ja, men det er forholdsvis stabilt, men tenkte uansett mer om hvordan vi kan vente oss at det blir når Opera 10 blir lansert . Så vidt jeg vet er det ikke så altfor lenge til, eller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tek litt tid å kome frå alfa til lanseringsklar. Ryktene seier september, men tida vil vise. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Så det er ikke noe å gjøre med da? Gi beskjed til nettby om at de må se til å lage sider som støtter web-standarder... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tek litt tid å kome frå alfa til lanseringsklar. Ryktene seier september, men tida vil vise. Såpass, da blir jo saken litt annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå