Gjest Guest_jaja_* Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hei. Jeg har holdt på en stund med ei jente, som jeg har funnet tonen med og som jeg gjerne ser som min fremtidige kjæreste. Hun har tatt relativt mye initiativ, og har gitt uttrykk for at hun liker meg også. Vi hadde en prat her tidligere, hvor hun spurte meg om det var greit for meg at vi kunne treffes gjevnlig , uten at det skal bli "noe mer". Dette var pga at hun "aldri mer skulle ha kjæreste" pga hennes forrige, som var ganske kontrollerende etter hva hun har uttrykt. Jeg liker henne veldig godt, noe jeg har sagt til henne.. Men vet ikke hva jeg skal gjøre? Treffes vi videre ender det nok opp med at jeg bare blir deppa, ettersom hun tydeligvis ikke vil noe mer med det.. What to do ? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 "Noe mer" som i? Beklager, dårlig formulert.. Som i et kjæresteforhold Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette var pga at hun "aldri mer skulle ha kjæreste" pga hennes forrige, som var ganske kontrollerende etter hva hun har uttrykt. Høres ikke ut som noe stort tap om du ikke får henne, høres ganske hjernedød ut Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Spør henne om hun er virkelig er villig til å gi opp kjærlighetsforhold i all fremtid pga. ett forhold som åpenbart ikke var helt bra. Hun er ute av det og må komme seg videre! Dersom hun ikke klarer å gå inn i nye forhold pga. dette forrige har eksen hennes på en måte fremdeles kontroll over henne! Litt "harsh", men det er sannheten... Man gir ikke opp kjærlighet og forelskelse i all fremtid selv om et forhold går på trynet, det er ikke verdt det! /me snakker av erfaring... Endret 28. januar 2009 av Dunsay Lenke til kommentar
rotiz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvorfor ikke bare møtes jevnlig? Hun trenger sikkert tid for å få det forige forholdet sitt litt på avstand. Hvem vet hva som skjer med tiden? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det lenge siden det ble slutt mellom henne og kjæresten som gjorde at hun ikke vil ha noe forhold mer? Kan hende at hun bare er i den krise-perioden hvor hun tror at hun ikke skal ha noen kjæreste, og at dette vil gå over til slutt. De fleste har noen av de periodene, og 99% av de kommer over det i fremtiden. Når du sier at du har "holdt på" med henne en stund, og at hun vil møtes jevnlig.. Betyr det at dere er FBs eller at dere bare henger sammen jevnlig som venner? For det kan også være et viktig punkt etter som hun kanskje bare er ute etter et fysisk forhold? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Når du sier at du har "holdt på" med henne en stund, og at hun vil møtes jevnlig.. Betyr det at dere er FBs eller at dere bare henger sammen jevnlig som venner?For det kan også være et viktig punkt etter som hun kanskje bare er ute etter et fysisk forhold? Har selv også tenkt på denne muligheten. Men da er det veldig rart at jeg har møtt jentas mor 2 ganger, og hilst på henne osv.. Det er da vel ikke helt vanlig, om man er noens FB?? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vanskelig å si med så lite informasjon som vi får her. Men ingen av mine tidligere FBs har fått introduksjon for familien i hvert fall.. Men som jeg sa, så kan det hende at hun bare er i en krise-modus hvor hun ikke vil ha et forhold basert på gamle erfaringer. De følelsene kommer garantert til å gå over en eller annen gang, men om hennes forhold-følelser da kommer i din retning, er vanskelig å si. Det du må finne ut av er om du kan klare å ha henne kun som en FB. Sjangsene er der for at det kan bli noe mer, men sjangsene er også der for at det kan forbli med kun FB. Du kan satse på å fortsette og håpe på at det utvikler seg videre, men da må du være klar over at det kan gå feil vei også. Men husk.. Den som intet våger, intet vinner. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det enkle svaret: Hun er kåt og vil ha en pulevenn. Et mer komplisert svar: Hun mener det hun sier; som igjen betyr at eksen har makt over henne ennå. Mer komplisert svar: Det er hun som er kontrollerende; derfor kontrollerer hun deg. Innfløkt svar: Hun spiller et spill og håper du skal trygle henne om et forhold. Alle disse alternativer er like mulige og sannsynlige. Så nå er det opp tildeg å vurdere hva du tror om situasjonen og hvordan du skal takle d forskjellige eventualiteter. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Alle disse alternativer er like mulige og sannsynlige. Så nå er det opp tildeg å vurdere hva du tror om situasjonen og hvordan du skal takle d forskjellige eventualiteter. Lykke til! Har tenkt litt gjennom saken, og kommet frem til at jeg tror det er en slags blanding av nr 1 og 2.. Med hovedvekt på 1, ettersom det er en stund siden de to var sammen, kanskje rundt 1 år. Lenke til kommentar
meanrain Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Eg trur vel helst ikkje at ho driv eit slags maktspel.. Kanskje har ho berre fått litt nok akkurat no av forhold og det å ha ein kjæreste. Kanskje er ho ikkje interessert i deg på den måten heller. Kan vere mange grunnar.. Men hadde det vore så ille og "berre" vore venn med ho? Kanskje vil ho få følelsa for deg etter ei tid, kanskje ikkje... Verkar ihvertfall som om ho gjerne vil behalde deg som venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå