Alexanderdj Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei, Jeg har frem til nå brukt et ATI 3650 512 MB skermkort i min HTPC. Kjører forøvrig Windows Vista med Media Center. PC-en er koblet opp med DVI til HDMI på 1080p Syns dette har fungert greit og bildet virker bra. Ser på TV (SD og HD) og filmer (SD og Blu-Ray). Etter å ha deltatt i en konkurranse, vant jeg et Geforce 8600 GTS 256 MB kort. Er det noen som har erfaring om dette kortet vil levere bedre ytelse og bildekvalitet enn mitt nåværende ATI kort? Takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 GF 8600 GTS gir bedre ytelse i spill enn HD 3650 skjermkort. Når det gjelder video avspilling og særlig video i HD kvalitet, er ATI kortene overlegen nVidia. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Når det gjelder video avspilling og særlig video i HD kvalitet, er ATI kortene overlegen nVidia. Hva baserer du denne uttalelsen på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå