rune89 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvordan får jeg endret full skjermen? da jeg ikke vil ha full skjerm men se windows utforsker/explorer samtidig som jeg spiller. Endret 11. januar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor i all verden vil du det ? Alt+tab funker jo helt greit det.. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor i all verden vil du det ? Alt+tab funker jo helt greit det.. Fordi det går hakket raskere. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det finnes jo åpenbart ikke noe direkte valg for dette under Options, men kanskje du kan gjøre det via kommandolinje. I hovedmappen for spillet oppretter du en fil som heter commandline.txt (ja, det skal være .txt). Jeg har ikke testet dette, men kanskje du kan skrive -Window eller -Windowed i denne filen. Prøv på eget ansvar. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det finnes jo åpenbart ikke noe direkte valg for dette under Options, men kanskje du kan gjøre det via kommandolinje. I hovedmappen for spillet oppretter du en fil som heter commandline.txt (ja, det skal være .txt). Jeg har ikke testet dette, men kanskje du kan skrive -Window eller -Windowed i denne filen. Prøv på eget ansvar. Okok Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hva går raskere ? Selve spillet, eller tenker du på skiftingen mellom spillet og windows ? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hva går raskere ? Selve spillet, eller tenker du på skiftingen mellom spillet og windows ? Tenker på skiftinga mellom spillet og windows ja Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ok.. Har ikke noe problem med den hastigheten jeg, så jeg har ikke testet ut om windowed mode er mulig.. Trykker bare esc, og alt+tab så er jeg ute.. Tar bare 0,5 sec eller der omkring, å komme tilbake i spillet igjen.. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jo, sant. Men mye enklere om man skal drive på msn å sånt. Å blir slitsomt å holde på sånn i lengden, derfor jeg lurte lissom ^^ Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ok ? Når jeg spiller, da spiller jeg.. Bruker som regel ikke å finne på for mye annet samtidig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå