Barik Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Her er noen timer med et lite CMR, fortsatt er i endring. Vær konstruktiv kritikk. - Logg inn side - Legg til og administrere brukere ikoner fra iStockphoto link Rafael Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 use case For å kunne kommentere disse utkastene skikkelig så må du utdype use casene litt mer, som for eksempel forklare oss forskjellen på leverandører og brukere, og hvorfor du skulle vedlikeholde en bruker, mens den andre halvdelen viser leverandører? Eller er leverandører kunder? Norskwegian e-post, telefon, bruker, osv. er norsk. e-mail, telephone, user, osv, er engelsk. Sikkert litt pirkete, men du bruker telefon i en av kolonnene dine. Bekreftelser Det fremstår litt uklart hva som er registrerings rutinen for en ny bruker. De ulike trinnene i use caset er ikke synelige, og jeg ser ingen markering når informasjonen skal bekreftes, eller at alle trinn må fullføres. Om trinn kan hoppes over er dermed heller ikke tydelig. Må mann legge inn adresse? Hvordan markeres det at brukeren er registrert? Grafisk ryddig Jeg opplever at det er svært tydelig at her er det felter som skal fylles ut, hva feltene representerer, og at du har en gjennomtenkt veiledning til feltene. Det eneste jeg stusset litt på var plasseringen av det som trolig er hjelpemiddelet for å signalisere hvor sterkt passordet er. Veiledningen er ikke til passordet men til hvor sterkt passordet er, med andre ord må du passe deg slik at teksten er til passordet, ikke regnbuen som signaliserer hvor sterkt passordet er. Frode Lenke til kommentar
Barik Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Takk for kommentar Jeg vil prøve å forklare hva effekt og ønsker å oppnå .. bare litt vanskelig å ta fordi jeg ikke er gode i norsk: ((men i praksis gjør mester .. kveld vil prøve å oppgradere prosjektet Rafael Endret 6. januar 2009 av Barik Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ut som den gamle versjonen av Facebook. Lenke til kommentar
Barik Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ser ut som den gamle versjonen av Facebook. hm .. dette var ikke tilsiktet .. enda jeg vet ikke hvordan han en gang var ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå