Eplekaka88 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Heisann Har blitt hekta på Captain Morgan og cola, men er ikkje alltid eg får skaffa dette med tanke på 20 års grensa over 22% Så er her rom, noko som lignar på dette UNDER 22%? Takker for svar! Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vet ikke om du får noe lignende under 22%, men det som er under 22% trenger du som regel ikke blande med cola heller Du kan prøve Apfelkorn, Mickey Finn, Smirnoff North, Kalinka osv. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå husker såklart ikke jeg hva det heter, men de selger 20-og-noe-% vodka på polet som er grisebillig. Det smaker omtrent det samme som Kalinka, men den koster heldigvis mindre. Kjøp en halvflaske med slik, bland med billig appelsinjuice, og du har en billig og bra kveld(om du er en liten person). Jeg trenger en flaske med vin i tillegg for å bli i skikkelig glad-humør(veier 80 kg), men kanskje én flaske holder for deg. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Gir faen i blank kalinka og slikt! Vil ha brun rom! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 haha, enig med deg! Men så er jeg over 20 og har ikke det problemet:p Vet heller ikke av noen erstatninger. Du får vente til du blir 20 gutt:) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. Da må du nok leite lenge! Veit ikke om det er noen trøst, men du kan prøve å se på aperitif. Der står det mange spennende drinker, og de har en polliste der du kan se på forskjellige drikkevarer. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Captain Morgan har en serie med smaksatt rom på 20 %. Har ikke funnet dette i Norge ennå, men kjøpte en flaske på Sint Maarten for et år siden, hadde god rom smak selv om det også var mye mango. Parrot bay heter serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå