Khlysti Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Da var man tilbake i singel-statusen gitt! Ulempen var klart dama var utro, og fikk det ut for noen timer siden. Men så ser man det positive i alt! (Seriøs post) Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bra du slipper et forhold som ikke er bra for deg da. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min mening er jo at det aldri er bra å være singel. Men heller det enn å være fanget i noe som er basert på løgn. Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takk. Hun bor i nærområdet og vi har felles venner, så blir en del kontakt. Håper jeg ikke gjør noe dumt som å angre. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk. Hun bor i nærområdet og vi har felles venner, så blir en del kontakt. Håper jeg ikke gjør noe dumt som å angre. Gratulerer Du blir ikke dratt ned? Wow. Hvordan klarer/klarte du deg? :o Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Til deg over: Skjønner ikke helt hva du mente med hvordan jeg blir dratt ned, men hun sa det var en misforståelse og hva enn, regner det som standard "anger". Hvordan jeg klarer meg? Er vel kanskje å kose seg med bøtte-is, og heller prøve på ny Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Til deg over: Skjønner ikke helt hva du mente med hvordan jeg blir dratt ned, men hun sa det var en misforståelse og hva enn, regner det som standard "anger". Hvordan jeg klarer meg? Er vel kanskje å kose seg med bøtte-is, og heller prøve på ny Prøve på nytt? Er du gal? Lev nå livet er du snill! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Regner med han mente prøve på nytt, som i å prøve et annet kvinnfolk Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Regner med han mente prøve på nytt, som i å prøve et annet kvinnfolk Ja, det var det jeg tenkte også. Det er der det med å leve livet kommer inn- Prøv med mange kvinnfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå