MatseMats Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Dette er pc,en jeg har tenkt å kjøpe meg, den er sånn cirka ferdig, men jeg vil ha den "godkjent" eller forbedret. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=89091 Ønsker tips på det meste, spesielt på bra avkjøler, og BTV, jeg skal bare ha 8gb ram fordi jeg trenger det. Er litt usikker på PSU,en for grafikkortet har jeg hørt bruker 160 Watt og jeg tenkte at 500 watt er nok, så hva annet tar så mye strøm? (340 watt - 65 watt på prosessoren = 275) Må ha kjøling, har hørt at disse er supre å overklokke,(snakker 5 GHz) men har en svakhet for å drepes på "lave" tempraturer... Så jeg tenkte 4GHz 24/7 hadde vert bra når en annen fyr har den 4,4GHz 24/7 uten problemer lenge. edit: her var det jo masse hjelp å få (ironisk) Endret 6. januar 2009 av MatseMats Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå