Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva slags program bør jeg bruke om jeg vil kjøre Windows 7 i Vista 32-bit...? og kan jeg bare laste ned som IMAGE og kjøre det deretter? Er ikke så inn i akk den biten... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Driver faktisk å laster ned Win7 BETA akkurat nu, bruker Virtualbox(freeware) som virtuell maskin. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Driver faktisk å laster ned Win7 BETA akkurat nu, bruker Virtualbox(freeware) som virtuell maskin. Windows 7 fungerer bedre og raskere enn Linux på en virtuell maskin, så det skal bli spennende å se hva den yter på en reell maskin. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Driver faktisk å laster ned Win7 BETA akkurat nu, bruker Virtualbox(freeware) som virtuell maskin. Windows 7 fungerer bedre og raskere enn Linux på en virtuell maskin, så det skal bli spennende å se hva den yter på en reell maskin. Dessuten er det fortsatt BETA, så den vil bli enda raskere. *gledeseg* Har testa alfaen før, men syns den var prikk lik Vista, på BETAen er det store endringer. Noe jeg liker veldig godt og ofte bruker i XP, er "vis skrivebord." På Win7 ligger den helt til høyre, noe som sparer tid fordi jeg noen ganger bommer å trykker på WMP isteden(har den på hurtigtastene ved Startmenyen). EDIT: trykkleif. Endret 6. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Driver faktisk å laster ned Win7 BETA akkurat nu, bruker Virtualbox(freeware) som virtuell maskin. Windows 7 fungerer bedre og raskere enn Linux på en virtuell maskin, så det skal bli spennende å se hva den yter på en reell maskin. Dessuten er det fortsatt BETA, så den vil bli enda raskere. *gledeseg* Har testa alfaen før, men syns den var prikk lik Vista, på BETAen er det store endringer. Noe jeg liker veldig godt og ofte bruker i XP, er "vis skrivebord." På Win7 ligger den helt til høyre, noe som sparer tid fordi jeg noen ganger bommer å trykker på WMP isteden(har den på hurtigtastene ved Startmenyen). EDIT: trykkleif. Håper XP vil leve minst noen år til... Best OS som er laga... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dessuten er det fortsatt BETA, så den vil bli enda raskere. *gledeseg* No er sjølvsagt ikkje betaen eit ferdig produkt og det mangler støtte for mykje, men veit du med sikkerhet at det blir raskare? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg er livredd for at de skal slenge på masse ekstrafunksjonsmøl og treige det ned. Forresten har jeg build 7000 kjørende i Virtualbox nå, det funker steinfett. Jeg fikk det til uten å ha tukla med sånt før, det er veldig enkelt ^^ Endret 6. januar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dessuten er det fortsatt BETA, så den vil bli enda raskere. *gledeseg* No er sjølvsagt ikkje betaen eit ferdig produkt og det mangler støtte for mykje, men veit du med sikkerhet at det blir raskare? Det jeg vet er at i BETAer tar dem ikke like mye hensyn til hastigheten som stabiliteten. Microsoft sier jo også selv at det vil bli en god del raskere enn Vista(og mindre dritt som popper opp), men i forhold til XP(<3) vet jeg ikke. Gleder meg uansett som et lite barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå