xabineo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Går forsikringen ut om jeg laster ned ny ROM til Htc touch diamond?? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Forsikring, du mener vell garanti? Lenke til kommentar
ro0bin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Garantien går ut, men du kan alltids flashe tilbake. Usikkert om serviceverksted og forhandlere ser at du har gjort dette. Jeg vet i alle fall at det gikk bra med min venns Iphone etter jailbreak. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Han mener forsikring. Edit: Slik man kjøper selv, som ikke følger med. Endret 6. januar 2009 av Pc96 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skulle ikke være noe prob om du laster ned Offisiel ROM oppdatering. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det kommer sikkert ann på forsikringen. MEN jeg regner med det burde gå greit. Da forsikringen stort sett dekker fysiske skader og tyveri, og software har lite med dette å gjøre. Endret 15. januar 2009 av strek Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, kunne vært kjekt og nevne hva slags forsikring det gjelder? Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Jepp, kunne vært kjekt og nevne hva slags forsikring det gjelder? Jeg kjøpte forsikring innen onecall fordi det ikke var garanti på sida jeg bestilte den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Garanti er noko du får av produsenten, den får du uansett. Er varen kjøpt i Norge har du og reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Garanti er noko du får av produsenten, den får du uansett. Er varen kjøpt i Norge har du og reklamasjonsrett. Varen er kjøpt på computercity.no Der sto det ingenting om garanti. Det var mye kluss med kjøpe fordi jeg ikke fikk mobilen før etter tre veker og de måtte sende ny og alt så vil ikke anbefale den sida. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 En kompis av meg hadde og mye sendingsproblemer med det. Sikkert en del mye rot med posten for tiden ja. On toppic: Men som Zeph sier har du reklamasjonsrett som gjelder 5 år etter varen er kjøpt om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Garanti er noko du får av produsenten, den får du uansett. Er varen kjøpt i Norge har du og reklamasjonsrett. Nope-pope. Om dette er et produkt ment for salg i Tyskland, kan HTC fint skrive i vilkårene at garantien kun gjelder for Tyskland. Altså at kunde må reise til Tyskland selv for å kreve reparasjon på garanti. (Beklager, måtte bare ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Garantien har du uansett. Om du må til Tyskland for å bruke garantien så leverer du den til selgar og brukar reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå