Gå til innhold

Billig MP3 spiller, 4GB

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en billig og liten MP3-spiller med grei lyd. Har sett på Sandisk Sansa Fuze og Sony NWZ-E436F, begge til ca. 700 kr med 4 GB. Hvilken av disse burde jeg gå for, og hvorfor? Den skal brukes hovedsaklig til musikk, podcaster og kanskje en lydbok i ny og ne(?). Film skal jeg ikke se på den.

Er det eventuelt noen andre spillere jeg burde kikke på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Sansa fuze, så lenge du bruker lydbøker og podcaster. Sonyen har bedre batteritid, bedre skjerm etc, men sansaen har dedikerte funksjoner for lydbøker og podcaster samt audible støtte, uunværlig (trust me). Minnekortutvidelse er også kjekt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du kan tagge filer som podcast eller audiobook, evt stappe dem i mapper med de navnene, og de kommer opp på egen meny på spillere - en for podcast, en for audiobook. Der har du ekstrafunksjoner musikkdelen ikke har, eks mulighet for å slette filer samt autobokmerkign slik at du kan høre på musikk og gå tilbake uten å miste hvor du var

Audible er verdens største lydboktjeneste, audible.com. De selger lydbøker (på engelsk sef) i et spesielt format som visse spillere takler. Her snakker vi om et utvalg som ikke kan matches hvor som helst, bruker dem selv mye sammen med ipoden. Bøkene koster alt fra 40 kr og oppover, er du gullmedlem (el hva f det koster) får du en bok i måneden til fast pris (valgfri hvilken, pris er vel 7,5 dollar per måned de tre første og så 15) samt redusert pris på alle andre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...