Gå til innhold

Fotografier vist på plasma TV

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny TV nå, hadde egentlig bestemt meg for Panasonic 42px80 plasma. Skal bruke den til å se på TV med. Ingen spill, sjelden DVD, aldri sport. Discovery er favoritten, altstå små krav til TV, skal heller ikke brukes mange timer i uken.

Men tar en del bilder, og fikk ideen å koble PCn til TV'n for å vise bildene på storskjerm (for meg er 42'' storskjerm). Vil en ny plasma funke til dette? Se noen minutter på hvert bilde. Må jeg da ha LCD for å unngå utbrenthet? Ut fra det jeg har lest bør dette gå bra, men noen som kan bekrefte dette? Hvis utbrenthet ikke er noe problem, antar jeg at plasma vil være mest naturtro på bildene. Vil Panasonicen ha nok oppløsning til at det blir like bra som en pc skjerm?

Har ikke noe spesielt budsjett, men å bruke mye over 7000kr vil jeg helst ikke gå. Sitter 2.8 meter fra TV. Kabel fra Get uten digital dekoder. Hvilken LCD er det da som anbefales?

Masse spørsmål, hovedspørmål er om jeg kan kjøpe panasonicen og se på bilder.

Endret av pacuare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høh, snakker du om utbrente bilder eller innbrenning i plasmaskjermen, eller begge deler?

Innbrenning i plasmaskjermen er det jeg er bekymret for. Et utbrent bilde er vel tapt, og vises like dårlig uansett fremvisning. Beklager at jeg ikke har utrykkene riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...