ThomsaX Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei! Har 160 gb ps3. Lurer på om det er mulig med sd card i denne? Takker for svar! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei det er bare den første utgaven (60 gb) som har minnekortleser Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Funker det å koble til en minnekortleser? Vil ps3 skjønne hva det er? Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Funker det å koble til en minnekortleser?Vil ps3 skjønne hva det er? Ja, det vil fungere akkurat som om du brukte en minnepenn. Bruker selv 4GB SDHC minnekort med leser koblet til PS3en. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Funker det å koble til en minnekortleser?Vil ps3 skjønne hva det er? Jeg kjøpte en minnekortleser på clas ohlsson til 149, den funket som bare rakkern! Lenke til kommentar
ThomsaX Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 ok... takk for svar:) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan jeg da ta med ting som savegames eller min LBP-fyr på kortet og få det frem hos en kompis? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du kan legge over savegames ja. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mulighet for at begge får trophies samtidig, ved f.eks. spill av LBP? Eller at begge får tingene vi finner? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Detta er litt OT, men ja, det går. MEN, da må du lage to kontoer på ps3. En for hver spiller. Så må begge spillerene lette til psn-info og ha på auto-login. Også må du huske å synkronisere trofeer før du begynner å spille. Og det er KUN lbp som har denne muligheten, hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå