Gå til innhold

Harman/Kardon AVR255 og ES80 "movie pack"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Pakken du linker til i første post er meget god og jeg tror ikke du kommer til å savne noe på bassen. Personlig har jeg ikke sansen for Bose, da jeg aldri har sett problemet med å ha store høyttalere. Den dagen jeg blir design-freak, skal Bose vurderes. For all del, jeg sier ikke at Bose ikke gir god lyd, men tradisjonelle høyttalere er vel så bra.

Lenke til kommentar

Takker for svar. tror jammen meg jeg går for den pakken, hvis ikke noe tilsvarende dukker opp på tilbud siden det er januar.

Synes også selv at det ser bra ud med store råe høytalere, og ikke små som ser ut som pc høytalere fra 90 tallet

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg har avr 255/es80 pakken selv og er kjempefornøyd. Har ikke fått brukt anlegget så mye grunnet blu-ray drevet på playstation maskinen min har sluttet å fungere. Har riktignok fått sett ett par blu-ray filmer og syntes filmlyden er RÅ! Når det gjelder musikk, så syntes jeg høytalerne leverer varm og behagelig lyd. Har ikke gjort noen skikkelige sammenlignnger med andre sett, men vil si lyden er "myk" og varm fremfor kald og skarp. Ut i fra hva anmeldere mener, så passer høytalerne veldig bra til film og rock.

Subwooferen som følger med fungerer kurrant sammen med settet og sørger for mye når den er plassert riktig. Har du et relativt stort rom ville jeg kanskje oppgradert til 12" suben, tror du kan det hvis du legger til 1000kr :)

Før du bestemmer deg, ville jeg bedt om en prøvelytting på din nærmeste soundgarden butikk. Lyd går på smak og behag, så kun du kan bestemme om du liker lyden eller ikke.

Hifi klubben selger Dali Concept 6til rundt samme pris.

Endret av Nauz
Lenke til kommentar
Heisann.

Subwooferen som følger med fungerer kurrant sammen med settet og sørger for mye når den er plassert riktig. Har du et relativt stort rom ville jeg kanskje oppgradert til 12" suben, tror du kan det hvis du legger til 1000kr :)

Tror kanskje jeg likegreit oppgraderer til es90 settet. ser at selve forsterkeren er på tilbud til 5000 kroner.

med det tilbudet i betrakning så koster det like mye å kjøpe forsterkeren og høytalerpakken es80 seperat som det koster som pakke.

Lenke til kommentar

Vel, er ikke mer en ett par tusen i prisforskjell på pakkene, så det er forsåvidt ikke så dumt. Selv har jeg ikke behov for noe større en es 80, kunne kanskje henta noe med 12" suben, men er veldig fornøyd med 10" også.

Uansett, så ville jeg prøvelyttet settet før du kjøper det, så er du på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

I så måte bør du passe på at du hører settet med ønsket receiver, slik at høyttalerne ikke blir drevet av noe langt dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...