Chrispo90 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Jeg har kjøpt meg en xbox 360 pro i dag, med spillet fable 2 som må kjøres i 60Hz eller mer (slik jeg har forstått det.) På torsdag får vi vår nye 50" plasma, men det viser seg att den er på 50Hz, blir det da umulig for meg å spille Fable 2 på den? Eller er blir det ikke noe problem å kjøre det i 720p? TV'en er fra Samsung. link til tv her Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det går helt fint , du kan kjøre 720p uten problemer. Systemet finner ut selv hvilken oppløsning det vil kjøre på , i ditt tilfelle 720p , bare du bruker HDMI kabel selvsagt Lenke til kommentar
Chrispo90 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det går helt fint , du kan kjøre 720p uten problemer. Systemet finner ut selv hvilken oppløsning det vil kjøre på , i ditt tilfelle 720p , bare du bruker HDMI kabel selvsagt Takk for raskt svar:) men... Så det med att den er på 50Hz mens spillet må kjøres på 60Hz har ikke noe å si når det er HD? Eller må vi finne en tv med 60Hz eller mer uansett? Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det går helt fint , du kan kjøre 720p uten problemer. Systemet finner ut selv hvilken oppløsning det vil kjøre på , i ditt tilfelle 720p , bare du bruker HDMI kabel selvsagt Takk for raskt svar:) men... Så det med att den er på 50Hz mens spillet må kjøres på 60Hz har ikke noe å si når det er HD? Eller må vi finne en tv med 60Hz eller mer uansett? Det er ikke noe problem , tven finner ut og stiller inn etter sine "mening" Lenke til kommentar
Chrispo90 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Flott men lar posten ligge litt til uansett^^ tilfelle det er noen som mener noe annet, vil være på den sikkre siden;) Men håper du har rett og tusen takk for raske svar nok en gang ^^ Lenke til kommentar
Chrispo90 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Har fått TV'en nå og det fungere utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå