ukjentbrukergitt Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 kjøpte nylig en bil, men viser seg at det sitter igjen røyklukti bilen, er det noen effektiv måte å bli kvitt det på? den ble visstnok renset for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Jeg slutta å røyke i bilen min for vel over 1 år siden,ingen røyker i den lenger og lukta er helt borte. Vet ikke om noe effektiv måte, prøv å kjør med flere ruter oppe(helst på sommeren) i full fart. Endret 5. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 lukta er nok ikke borte for en som aldri har røyka så vil den være der fortsatt, og et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har hørt rykter om at det skal være veldig bra å sette ut ei skål med salmiakk eller to i bilen, og så lufte skikkelig etterpå, men jeg kan ikke bekrefte det, siden jeg ikke har prøvd det selv noen gang. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har også hørt det samme, bare med eddik, men tviler selv. Skader ikke å prøve. Endret 6. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Prøv det med eddik, det skal funke Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jepp, bruk eddik, funker veldig bra. Salmiakk berre dekker over lukta. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) ok skal prøve eddik, noen flere tips? noe som dreper lukta som jeg kan vaske med? Endret 6. januar 2009 av simster Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skal ikkje være nødvendig med noke meir til å drepe lukta med visst du setter ut litt eddik. Eddiken nøytraliserer lukta på ein eller anna måte. Vasking treng du berre å gjere om bilen er missfarga av tobakksrøy på innsida. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 ok. en ting til, noen som vet om noe bra å vaske frontruta med invendig? virker møkkete, kan være fra røyk men tviler. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruk vindusvas på sprayflaske, samme som du bruker på speil å vindu i huset. Det tar det meste av fett og slikt, lettvint er det også. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 ok, takk for svar. fortsett gjerne å komme med innspill. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Prøv noe som heter Duragloss odor eliminator. Fåes kjøpt her. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alternativt finnes det firma som kan ta en full rens av interiøret i etterkant av eddikbehandlingen (takk for infoen, forresten!), så er du mest mulig sikret. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gå på nærmeste Esso stasjon og kjøp Tobacco Kill Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nordenolje sin "Airsponge" kan jeg anbefale på det varmeste, vi bruker den på arbeid og den er helt suveren, eneste "ulempen" er at den krever at det er temperert for at den skal fungere 10-14grader. Det eneste tilfeller der den ikke har greid å fjerne lukten var røykstkader pga brann i kunstige materialer (plast isopor osv..) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er også lurt å rense AC etterpå (hvis du har) Det er garanti mye dritt inni det systemet også. Røyk legger seg alle steder det kommer til. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg anbefaler også Airsponge. Det tar alt av lukt, både i bil og hus. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Du kan også sjekke om det er noen steder nær deg som har MiST apperat. Har brukt det apperatet på både egen bil og andre og det fjerner mye lukt. Du kan lese mer om mist her Endret 8. januar 2009 av *martin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå