Isejak Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Er på jakt etter ny mp3spiller, men er kresen spilleren jeg vil ha bør ha følgende krav: - over 2 gb, gjerne mer - helst utbyttbare batterier, men intet krav - plug-and-play (putte rett i pcen uten installasjon av noe slag) - helst under 1.000-lappen - det største kravet er som følgende: når man skrur av spilleren og skrur den på igjen, bør den starte på samme sted eller i det minste på samme spor.. (dette pga at jeg bruker den hovedsaklig til lydbøker....) har spurt på både elkjop og spaceworld, men de kunne ikke hjelpe meg.. =9 hjelp..? har nå en creative muvo 1 gb, men den ramler fra hverandre og jeg trenger desperat ny.. kan bruke mobilen, men den bruker sykt med batterier da.. Endret 5. januar 2009 av Isejak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sansa clip eller fuze. De ahr muligheten til å klassifisere filer som lydbøker eller podcaster, og de autobokmerker da filer slik at du kan gå ut av en lydbok, spille musikk om du så vil, og gå tilbake til lydboke og den er på samme sted. Støtter også audible, om du bruker det. Clip går opp til 8GB, samme med fuze, men fuze tar også minnekort. Plug and play. Oppladbare batterier dog, ikke utbyttebare. De3 er forøvrig to av de billigste spillerne på markedet Lenke til kommentar
Isejak Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 kan du gi meg noe mer spesifikt navn på de spillere..? klarer ikke å finne noen av dem på de nettbutikkene har vært innom.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) hvordan i huleste klarer du å UNNGÅ å finne dem? https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...nd=sansa%20clip https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...nd=sansa%20fuze Endret 6. januar 2009 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå