Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er eneste måte å få det på norsk å laste ned patch? Går det ikke an å forandre inni spillet??

(forresten et kjipt spill...)

Går ikke ann å få forandret på det inni spillet nei. Hva skal du forresten med norsk-språklig versjon? Det tar jo vekk all sjarmen fra spillet!

(spillet er forresten genialt. spiller i nettverk med 7 andre nå faktisk (har lan hjemme nå))

Lenke til kommentar
Er eneste måte å få det på norsk å laste ned patch? Går det ikke an å forandre inni spillet??

(forresten et kjipt spill...)

Går ikke ann å få forandret på det inni spillet nei. Hva skal du forresten med norsk-språklig versjon? Det tar jo vekk all sjarmen fra spillet!

(spillet er forresten genialt. spiller i nettverk med 7 andre nå faktisk (har lan hjemme nå))

Jeg jobber i butikk, og noen kunder har lurt på det. Har fått vite av selskapet at språk-patchen er avlyst... (de klarte det visst ikke)

Enig med at norsk språk fjerner sjarmen!

Grunnen til at jeg ikke liker det er at det tar for lang tid. og så vinner aldri Arsenal i min fantastiske 4-1-2-1-2 formasjon :lol:

Lenke til kommentar
Er eneste måte  

Grunnen til at jeg ikke liker det er at det tar for lang tid. og så vinner aldri Arsenal i min fantastiske 4-1-2-1-2 formasjon  :lol:

Spiller med Arsenal nå jeg. Er litt over halvveis i tredje sesong, og har RULA med Arsenal-laget mitt. Første sesongen gikk det litt dritt, da jeg kvittet meg med alle utenlandske spillerene bortsett fra Pires og Vieira. Endte da på en sjetteplass, og et skuffende CL-finale tap.

Andre sesong rula Michael Owen og Francis Jeffers på topp, og Owen scoret 89(!) mål! Tapte UEFA Cup-finalen, og endte på en råtten tredjeplass i Premier League.

Tredje sesong er 100% av spillerne mine engelske, og mange av dem er under 24. Ligger ann til å stikke av med seieren i CL (har vunnet ALLE kampene med god margin), også kniver jeg med Newcastle og Chelsea om førsteplassen i PL.

Har funnet en fantastisk 4-4-2 Attacking-taktikk, med Gung-Ho, og jeg har 10-0 over Sunderland som største seier. Har moset Liverpool 8-0 og 8-2 også, så når man først lykkes med taktikken i en kamp blir det mange mål!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne at noen mener CM4 er et bra spill. Det er ufattelig mange bugs i spillet, i tillegg til at det går altfor sakte! etter min mening er Cm4 helt klart det dårligste av samtlige champinshiip manager spill. Det er rett og slett kjedelig (og dårlig).

Jeg har kjøpt spillet og føler meg lurt!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skjønne at noen mener CM4 er et bra spill. Det er ufattelig mange bugs i spillet, i tillegg til at det går altfor sakte! etter min mening er Cm4 helt klart det dårligste av samtlige champinshiip manager spill. Det er rett og slett kjedelig (og dårlig).  

Last ned de nye oppdateringene (Versjon 4.03 så 4.04) De fixer en hel rekke bugs.

Lenke til kommentar

Last ned de nye oppdateringene (Versjon 4.03 så 4.04) De fixer en hel rekke bugs.

Det holder vel å laste ned 4.0.4? Eller EP2 som den kalles... www.SIGames.com

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig, det går for sakte og er fult av bugs, punktum.

La meg bare presisere at jeg er en stor fan av CM3 serien, og har kjøpt alle versjoner av den, trolig også det spillet jeg har spilt mest!

Deretter følger kritikken mot CM4:

Man skulle tro det er beta versjonen som er på markedet.

Når jeg spiller i amerikansk liga, og skal se på "schedule" for 2. divisjons lag, så får jeg alltid feilmeldingen, "array out of bounds" fulgt av at spillet låser seg, ALLTID på samme plass. Skjønner ikke hvordan dette går an... Også bra at de har implementert feilmeldinger i microsofts utydelige språk inn i spillet, og på toppen av det hele kommer spillet uten editor, Gud vet hvor mye moro jeg har hatt det med editoren i CM3 utover de sene nattekvelder, da vanlig liga og lag begynner å bli kjedelig.Nei folkens, styr unna dette spillet.

jeg vet det er mange dette spillet har falt i smak hos, så "be my guest" og flame meg, jeg sier bare min mening! :yes:

Lenke til kommentar
Er eneste måte  

Grunnen til at jeg ikke liker det er at det tar for lang tid. og så vinner aldri Arsenal i min fantastiske 4-1-2-1-2 formasjon  :lol:

Spiller med Arsenal nå jeg. Er litt over halvveis i tredje sesong, og har RULA med Arsenal-laget mitt. Første sesongen gikk det litt dritt, da jeg kvittet meg med alle utenlandske spillerene bortsett fra Pires og Vieira. Endte da på en sjetteplass, og et skuffende CL-finale tap.

Lurer egentlig bare på hvorfor i h........ du kvitta deg med Henry. Super spissen over alle

Lenke til kommentar
Er eneste måte

Grunnen til at jeg ikke liker det er at det tar for lang tid. og så vinner aldri Arsenal i min fantastiske 4-1-2-1-2 formasjon :lol:

Lurer egentlig bare på hvorfor i h........ du kvitta deg med Henry. Super spissen over alle

Liker ikke Thierry Henry, det er grunnen. Spiller heller med Owen, Jeffers og Mellor på topp. Alle tre scorer mål i bøtter og spann, og de er unge og engelske. Liker å ha engelske spillere på et engelsk lag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...