katet Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei. Har lyst på HTC Touch HD, og lurer på om denne vil gå noe særlig ned i pris på reint kjøp uten abonnomang den neste månden ? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Alle mobiler går vel ned i pris etterhvert, men hvor lang tid det tar er noe usikkert... Hvis dette er en mobil som virkelig selger, så tar det nok litt lenger tid før den synker i pris... Lenke til kommentar
katet Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Det var da som fan Får da bare hive meg i det, 6k på mpx Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var da som fan Får da bare hive meg i det, 6k på mpx Hehe... Det er uforusett når en vare går ned i pris, men vil anta at den holder en høy prisklasse i hvertfall 5-6 mnd til... før du merker at den faller litt... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Med det markedet som er nå er det beimen ikke lett å si. Noen telefoner holder seg godt i pris, og andre ikke. Smarttelefoner har vel kanskje en tendes til å holde seg bedre i pris enn vanlige. Du kan jo kjøpe en brukt? Da sparer du jo fort vekk 1000-1500,- i forhold til den billigste nettbutikken. Disse har jo heller ikke vært på markedet så lenge, så de fleste solm selges bør jo være i god stand. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De fleste telefoner har gått opp nå over nyttår, pga Euro. Nokia E71 har f.eks gått opp 700kr. Lenke til kommentar
katet Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Ser på prisguide att telefonen har gått opp litt nå. Å handle brukt er meir eller mindre uaktuelt med mindre eg kjenner personen eg hnaldar av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå