Gjest Anonym konto Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Kjøpte meg et nytt skjermkort(Radeon HD 4850) Det står på boksen at jeg må avinnstalere driveren som jeg har, før jeg instalerer den nye. Hvordan avinnstalerer jeg driveren? Endret 6. januar 2009 av Anonym konto Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kjøpte meg et nytt skjermkort(Radeon HD 4850) Det står på boksen at jeg må avinstalere driveren som jeg har, før jeg instalerer den nye. Hvordan avinstalerer jeg driveren? Hvilken driver er det snakk om??? Kan du oppgi specs på det gamle skjermkortet ditt??? Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) skjermkortet mit er ATI Radeon X600 Endret 5. januar 2009 av Anonym konto Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 skjermkortet mit er ATI Radeon X600 Da er det bare å avinnstallere ATI Catalyst Control Center... Driveren skal ligge inne der... Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå