Gjest Guest_Nathalie_* Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei! Eg er ei jente på snart 20 år. Då eg var 15 fekk eg vite av mora mi (som døde 21.12.04), at eg hadde ei halvsyster. Veit at reglane er veldig strenge når det gjeld i retninga av at biologiske foreldre eller sysken som ynskjer kontakt med bortadopterte. Eg skjønar, og respekterer desse reglane, men lurer på om nokon kan vita meir om dette. Kan eg til dømes søkja kontakt når biologisk mor er død? Har vakse opp som enebarn,og har alltid ynskja meg syskjen. Det eg veit er at den bortadopterte mest sannsynleg kan relaterast til desse "fakta": Fødd 1985- 87 på Kvinneklinikken (i alle fall Haukeland Sjukehus) i Bergen, Norge. Truleg fødd i oktober eller november månad. Kanskje omkring 25.- 28. Kvinne av kjønn. Etter det mor sat som "ynskje" skulle ho adopterast bort til landleg område (ikkje by) på Vestlandet/ i Hordaland. Det skil så få år mellom oss, og sjølv om dette berre er ei halvsyster vil i alle fall eg tenkja mykje på korleis ho ser ut, kven ho er osb. Har sendt brev til mappa hennar hjå Fylkesmannen i Hordaland, men ikkje fått svar. Dette er 4 år sidan ca. Tusen takk for svar! Kanskje svarer du sjølv? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) det jeg vil anbefale deg å gjøre er å kontakte folkeregisteret da disse lett skal kunne finne ut hvem halvsøsteren din er. Endret 6. januar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå