Gå til innhold

fjerne den jævla mailen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer kanskje litt an på os, men sjekk ut mappa:

C:Documents and Settings<Din bruker>Local SettingsApplication DataIdentities{noen funky tall og bokstaver}MicrosoftOutlook Express .. der ligger det nok et par filer

[edit]

hm, det var forsåvidt feil vei.. se om du har ei mappe p åsamme plass som heter outlook eller no.. :)

måå.. lese.. spørsmål.. bedre.. *banke hodet i veggen*

Lenke til kommentar

Fila heter Outlook.pst. Søk etter den og du finner path'en.

Endre så navnet til Outlook.old

Prøv å starte Outlook, vil tro den starter da, dersom ikke selve outlook er skadet.

Er outlook skadet kan du prøve og instalere outlook på nytt eller forsøke reparere hvis det er et alternativ. Har ikke vært nødt til å gjøre noe slikt selv enda, men mener det er slike alternativ i kontrollpanel / Legg til eller fjern programmer.

Lenke til kommentar

Mailene i outlook ligger lagret i filer som kalles .dbx Dersom du søker etter det finner du inbox.dbx, outbox.dbx, deleted items.dbx osv.

sletter du en av disse skulle du nok fjerne mailene for godt.

Deter jo disse filene hackerne henter ut når de vil lese mailen din...

[Edit.] Jeg vet ikke om det er så tilrådelig å slette en slik fil, men man kan jo slette innholdet ihvertfall.

Lenke til kommentar

takk for gode tips. løsningen ble litt jalla, men jeg fikk det til å funke

importerte mailene til express, hvor jeg først hadde motatt en nyere mail enn den som fucker opp. deretter åpnet jeg den mappen hvor mailen var. og dermed sto ikke den slemmemailen merket, og jeg kunne merke den testmailen min, bruke shift og merke slammemailen, og dermed slette den uten å forhondsvise den. exporterte de tilbake til oe.

nå funker det i alle fall, puh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...