hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 outlook henger pga en mail jeg har fått. jeg har importert de mailene jeg vil beholde til outlook express, fjernet outlook, og legger inn outlook igjen, men da er fortsatt de gamle mailene der. hvorfor forsvinner ikke mailene når jeg avinnstallerer outlook, og hvordan kan jeg fjerne de? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 de ligger kanskje på mail serveren? Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 de blir fjernet når jeg henter de ned. jeg har online.no mail, og når jeg skjekker der er det ingen som blir igjen etter at de er tatt ned på pcen. de ligger på pcen, men hvile filer er det? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kommer kanskje litt an på os, men sjekk ut mappa: C:Documents and Settings<Din bruker>Local SettingsApplication DataIdentities{noen funky tall og bokstaver}MicrosoftOutlook Express .. der ligger det nok et par filer [edit] hm, det var forsåvidt feil vei.. se om du har ei mappe p åsamme plass som heter outlook eller no.. måå.. lese.. spørsmål.. bedre.. *banke hodet i veggen* Lenke til kommentar
EchoSierra Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Fila heter Outlook.pst. Søk etter den og du finner path'en. Endre så navnet til Outlook.old Prøv å starte Outlook, vil tro den starter da, dersom ikke selve outlook er skadet. Er outlook skadet kan du prøve og instalere outlook på nytt eller forsøke reparere hvis det er et alternativ. Har ikke vært nødt til å gjøre noe slikt selv enda, men mener det er slike alternativ i kontrollpanel / Legg til eller fjern programmer. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Mailene i outlook ligger lagret i filer som kalles .dbx Dersom du søker etter det finner du inbox.dbx, outbox.dbx, deleted items.dbx osv. sletter du en av disse skulle du nok fjerne mailene for godt. Deter jo disse filene hackerne henter ut når de vil lese mailen din... [Edit.] Jeg vet ikke om det er så tilrådelig å slette en slik fil, men man kan jo slette innholdet ihvertfall. Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 om problemet likevel ligger hos telenor så kan du få de til å slette mailene for deg. tror det bare er å ringe de. men du må sikkert oppgi brukernavn og passord. Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 takk for gode tips. løsningen ble litt jalla, men jeg fikk det til å funke importerte mailene til express, hvor jeg først hadde motatt en nyere mail enn den som fucker opp. deretter åpnet jeg den mappen hvor mailen var. og dermed sto ikke den slemmemailen merket, og jeg kunne merke den testmailen min, bruke shift og merke slammemailen, og dermed slette den uten å forhondsvise den. exporterte de tilbake til oe. nå funker det i alle fall, puh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå