KeikoPunisher Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 cheers!!1oneone!1!1, etter et halvt år med gips og faenskap er jeg endelig frisk! hadde knekt skinnleggen i to, og det har nå tatt et halvt år til at jeg kan begynne med aktiviteter! yay! var redd for å miste skisesongen i en periode, nå er den heldigvis redda! endelig slipper alt av halting og krykker og det å må være redd hele tiden for å hoppe ned fra ting, falle osv og knekke foten opp igjen! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Gips er "artig". Vært pakket inn et par ganger selv. Gratulerer. Endret 6. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
KeikoPunisher Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 takk, ja gips suger, måtte bruke tre forskjellige typer gips i løpet av skaden, ektra kjipt var at alt var veldig feilbehandla. menmen frisk nå. eneste igjen er at jeg har bøyd foten 5 grader oppover sånn at jeg kan bøye den mer opp en den andre, ergo hvis jeg hadde drevet med ballet hadde karieren min vært screwed! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ha ha. :!: De tullet det til med armen min også. Hadde en god del timer hos en sånn "kna-mann" før jeg kunne snu hånden så håndflaten pekte oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå