Maranello Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Min første solnedgang i sort/hvitt. Slakt! 28 sec f/8 11-18@11 ISO100 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ingen grunn til slakt, dette var delikat og behagelig. Symmetrien i konturene i vannspeilingen var flott Hvordan så originalbildet ut? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 I og med at fargene er fjernet så kommer den grafiske effekten bedre frem, og redder bildet fra ørkesløs og intetsigende fargespill. Og det liker jeg veldig bra. Men selv om jeg liker det bedre enn de fleste solnedganger, så lurer jeg på om ikke bildet taper litt på samme premiss som fargebilde-versjonen. Som du klokelig ikke viser frem. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ingen grunn til slakt, dette var delikat og behagelig. Symmetrien i konturene i vannspeilingen var flott Hvordan så originalbildet ut? Tusen takk for kritikk! Velger å høre på de erfarne medlemmene her inne jeg, så originalbildet får ligge trygt på min data... I og med at fargene er fjernet så kommer den grafiske effekten bedre frem, og redder bildet fra ørkesløs og intetsigende fargespill. Og det liker jeg veldig bra. Men selv om jeg liker det bedre enn de fleste solnedganger, så lurer jeg på om ikke bildet taper litt på samme premiss som fargebilde-versjonen. Som du klokelig ikke viser frem. Takk for kritikk! Var ikke så værst i farger heller, men må ha litt pause fra fargesprakende solnedganger... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Som det har blitt nevnt, veldig behagelig. Liker også at det går mot mørkere på venstresiden, så man får "avsluttet" bilde mer naturlig. Skal jeg trekke frem noe jeg ikke likte så var det i detaljpirkemodus, der jeg ikke syns noe særlig om stjernene, spesielt ikke den som speiler seg i vannet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Meget pent bilde. Likte heller ikke den stjerna som speiler seg, leder fokus alt for mye på den, og bildet fortjener mer enn dèt:) Kan ikke huske å ha sett et så tøft fargespill uten farger før. Ikke mye å sette fingeren på, egentlig.. Få det opp på vegg! Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for god kritikk til nå! Legger ut en versjon uten stjernen, er ikke sikker på hva jeg liker best egentlig... Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan jo skjønne at du har problemer med å vite hvilket du liker best, men personlig syns jeg bildet hevet seg endel hakk nå! Det ble for unaturlig med den stjerna, iallefall speilinga, så altfor sterkt og rart. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 MYE bedre den siste versjonen; D Irriterte meg over gjenskinnet i vannet var sterkere enn den på himmelen.. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Uten sjernen var helt klart bedre. Gjennspeilingen i vannet så bare helt rart ut. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 +1 Må si det blei mye bedre nå, øynene mine kunne hvile mye bedre på bildet enn det kunne med stjerna der Veldig vakkert! Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 +1 Må si det blei mye bedre nå, øynene mine kunne hvile mye bedre på bildet enn det kunne med stjerna der Veldig vakkert! Vakker solnedgang som du har fanget bra! Synest også bildet ble medre i den siste versjonen. Passet bra med B/W så dette skal du vere godt fornøgd med! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det siste bildet ble det mer kunst over. Bra. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Tusen takk for hyggelig kritikk!! Selv om jeg likte første versjonen ganske godt pga. stjernen, har jeg nå vendt meg til det nye. Ble jo en del renere og roligere ja, takk for tipset! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette likte jeg veldig godt. Litt annerledes; og det er bra. Stilrent. Ble også mer ryddig når du fjernet stjernene. Lenke til kommentar
bechen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har egentlig ikke noe spesielt mer å tilføye en det de andre har skrevet, men jeg ville bare si/ skrive at jeg liker bilde utrolig godt, man blir faktisk avslappet og rolig. Hadde vært fint å ha på veggen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå