Gå til innhold

BK: Solnedgang i B/W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at fargene er fjernet så kommer den grafiske effekten bedre frem, og redder bildet fra ørkesløs og intetsigende fargespill. Og det liker jeg veldig bra. Men selv om jeg liker det bedre enn de fleste solnedganger, så lurer jeg på om ikke bildet taper litt på samme premiss som fargebilde-versjonen. Som du klokelig ikke viser frem.

Lenke til kommentar
Ingen grunn til slakt, dette var delikat og behagelig. Symmetrien i konturene i vannspeilingen var flott :)

Hvordan så originalbildet ut?

Tusen takk for kritikk! Velger å høre på de erfarne medlemmene her inne jeg, så originalbildet får ligge trygt på min data... :cool:

I og med at fargene er fjernet så kommer den grafiske effekten bedre frem, og redder bildet fra ørkesløs og intetsigende fargespill. Og det liker jeg veldig bra. Men selv om jeg liker det bedre enn de fleste solnedganger, så lurer jeg på om ikke bildet taper litt på samme premiss som fargebilde-versjonen. Som du klokelig ikke viser frem.

Takk for kritikk! Var ikke så værst i farger heller, men må ha litt pause fra fargesprakende solnedganger... :hmm:

Lenke til kommentar

Som det har blitt nevnt, veldig behagelig. Liker også at det går mot mørkere på venstresiden, så man får "avsluttet" bilde mer naturlig.

Skal jeg trekke frem noe jeg ikke likte så var det i detaljpirkemodus, der jeg ikke syns noe særlig om stjernene, spesielt ikke den som speiler seg i vannet.

Lenke til kommentar

Meget pent bilde.

Likte heller ikke den stjerna som speiler seg, leder fokus alt for mye på den, og bildet fortjener mer enn dèt:)

Kan ikke huske å ha sett et så tøft fargespill uten farger før. Ikke mye å sette fingeren på, egentlig..

Få det opp på vegg!

Lenke til kommentar
+1

Må si det blei mye bedre nå, øynene mine kunne hvile mye bedre på bildet enn det kunne med stjerna der :) Veldig vakkert!

Vakker solnedgang som du har fanget bra!

Synest også bildet ble medre i den siste versjonen. Passet bra med B/W så dette skal du vere godt fornøgd med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...