Fotofashion Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvilke versjon liker du best? og eventuelt hvorfor.. Endret 9. januar 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg likte absolutt den første jeg, varme farger...den andre er også fin, men kald, OK hvis det er en "kald effekt" man vil oppnå. RandiA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg likte den første godt, men den andre var litt mer interessant. Effekten gav en slags gammeldags følelse. En slags mafia, en slags 1930-talls følelse. Likte det bedre. Lenke til kommentar
emero Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 helt klart den andre. det lilla feltet på skulderen trakk altfor mye oppmerksomhet bort fra resten av bildet, mener jeg da Lenke til kommentar
katet Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Enig me alle oppover her. Bilde nr.2 er kaldt, som dei seier. Kunne godt tenkt meg begge to som veggbilder men dei må passe inn. Ser for meg ei stove med bilde nr2, der alt er moderne, men samtidig gammelt utseende. Bilde nr1 kunne ha passet inn i ei meir moderne stove, så lenge fargane passar Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei.. takk alle sammens.. dette bli den endelige versjonen. liker det litt moody. Lenke til kommentar
emero Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 hehe! av de to vi skulle velge, gikk du for nummer 3 godt valg da det mørkere uttrykket retter opp alt jeg sa. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 ja. leste og tenkte og vurderingen ble slik Lenke til kommentar
schester Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 viss du kunne klart å ha sånn farge på føtna og hud som bilde nr.2 og få fargen fra nr.1 på klær og leppene , det kunne bli stili Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 ja er ikke noe problem å gjøre det Men valget ble nr 3, testa det i går Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Nr. 3 var helt klart det rette valget. Meget fin stemning i bildet! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2009 Siste versjonen ble uten tvil best. Herlig stemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå