Discipline Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Da jeg trente SL vekslet jeg mellom chins og pull-ups, og fikk god effekt av det, men det er i og for seg flisespikkeri. Gjør det du føler for. Så lenge som du klarer å øke vektene så fortsetter du å gjøre det du gjør. Når ting stagnerer ordentlig kan du begynne å mikse rutinen opp, enten det er øvelser, set/reps, lengden på hvilepause eller løftetempo du velger å endre Lenke til kommentar
Robols Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Da tror jeg at jeg begynner med det, så får jeg se hvordan det fungerer Nå føler jeg at jeg har tatt en pause med treningen, frister ikke så mye å dra ned for å trene. Har bare lyst å ta det med ro til påsken er over, så da tror jeg jeg gjør det. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Tirsdag 14. april 2009 - Workout B Knebøy 70kg x 5 reps 70kg x 5 reps 70kg x 5 reps 70kg x 5 reps 70kg x 5 reps Overhead press 30kg x 5 reps 30kg x 5 reps 30kg x 5 reps 30kg x 5 reps 30kg x 5 reps Markløft Nedtrekk 55kg x 8 reps 55kg x 8 reps 55kg x 8 reps Prone Bridges 3x30 sekunder Kommentar Begynte lavt i dag. Tror det var like greit, så kan jeg fortsette å øke litt igjen. Ble helt stiv av bøyen idag og det gikk utover marken. Var så stiv at jeg ikke klarte å bøye meg ned rett og slett. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ble helt stiv av bøyen idag og det gikk utover marken. Var så stiv at jeg ikke klarte å bøye meg ned rett og slett. Hehe, skjedde med meg også. Forferdelig støl nå, gru deg til imorgen Lenke til kommentar
Robols Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hehe, ja, lenge siden sist jeg trente så får bare regne med det nå i starten. Blir deilig å ha kommet skikkelig i gang Lenke til kommentar
Robols Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Har vært dårlig med logging i det siste, men også dårlig med skikkelig trening. Har ikke tatt alt av øvelser, men bare de jeg ville. Er virkelig umotivert nå. Lenke til kommentar
evn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ikke bra, ikke bra. Vanskelig å fortelle deg hvordan du kan bli mere motivert. Et tips er å begynne på treningssenter. Der kan du treffe nye mennesker som du eventuelt kan trene sammens med og få motivasjon ut i fra det Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Har vært dårlig med logging i det siste, men også dårlig med skikkelig trening. Har ikke tatt alt av øvelser, men bare de jeg ville. Er virkelig umotivert nå. Pingle! Du har det ikke i deg! Nash kommer til å knuse deg! LETT! Sånn, ble du motivert nå? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Awkward har et poeng. Bli dritforbanna og pell deg ned på trening. Funker hver gang! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Haha, ble faktisk litt motivert ja Da blir det nok skikkelig trening til neste uke. Prøver så godt jeg kan. Tror det funker bra! Lenke til kommentar
Robols Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa. Trente første dag i går, så kommer nok litt logging snart EDIT: Har fått med meg at det kanskje er dumt å bytte. Men dette var det som måtte til for at jeg fortsatt skulle gidde å trene. Rett og slett for at jeg ble utrolig umotivert av å tenke på at jeg skulle ned å trene SL. Endret 6. mai 2009 av Jompa. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 blir spennende å følge deg med det nye treningsprogramet:D stå på Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Imponerende bilder Like før jeg tar vekk mine egne... Stå på! For første gang i livet føler jeg at jeg skal jobbe med noe over tid. Jeg har som et slags mål nå å bli stor og sterk til neste sommer Og en slik plan er VELDIG ulikt meg, jeg er som regel veldig utolmodig og ting må skje over natten.. Tror det kan bli bra Edit: Jeg har trent RYP, og trener nå Stronglifts. Synes stronglifts virker gøyere, mer effektivt, og mer variert og motiverende ikke minst. Men har jo nettop begynt. Men jeg tror det er slik at vi liker det vi ikke holder på med, og blir fort lei Så kanskje du lengter tilbake til SL etter en stund med RYP.... Endret 6. mai 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa. Kjør på! Føles deilig å kjøre 15/10 reps første gang Lenke til kommentar
Robols Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 blir spennende å følge deg med det nye treningsprogramet:D stå på Takk for det Imponerende bilder Like før jeg tar vekk mine egne... Stå på! For første gang i livet føler jeg at jeg skal jobbe med noe over tid. Jeg har som et slags mål nå å bli stor og sterk til neste sommer Og en slik plan er VELDIG ulikt meg, jeg er som regel veldig utolmodig og ting må skje over natten.. Tror det kan bli bra Edit: Jeg har trent RYP, og trener nå Stronglifts. Synes stronglifts virker gøyere, mer effektivt, og mer variert og motiverende ikke minst. Men har jo nettop begynt. Men jeg tror det er slik at vi liker det vi ikke holder på med, og blir fort lei Så kanskje du lengter tilbake til SL etter en stund med RYP.... Hehe, takk Er veldig utolmodig jeg også, men det tar tid å bygge muskler, så det er bare å fortsette. Kommer nok ikke til å skje over natten, selv om det kanskje hadde vært noe. Jaja, da er jeg tilbake. Det var programmet jeg fulgte som gjorde meg umotivert, så derfor har jeg byttet program til RYP-Grunnprogrammet. Sånn ble det. Synes det er bedre å trene, enn å sitte hjemme på rompa. Kjør på! Føles deilig å kjøre 15/10 reps første gang Ja, deilig med litt variasjon Lenke til kommentar
creaT Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 man må ha variasjon for å få bra framgang Lenke til kommentar
Robols Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Stemmer Snart trening nå. Bare dumt jeg er støl i både overkropp og bein. Tviler vel på at jeg klarer å ta knebøy, men skal se hva jeg får til. Hvis ikke får jeg bare hoppe over det. Er bare nå i starten jeg blir støl. Programmet er jo nytt for kroppen min Lenke til kommentar
evn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har droppa knebøyen, jeg nå. Først og fremst pga kneskade, men det hjelper også på motivasjonen Knebøy er noe av det kjedeligste man kan finne på å gjøre @ et treningsstudio! Jaja, jeg vet man ikke skal droppe øvelser, men har ikke sett fremgang AT ALL.. Mye lettere å dra på studioet da. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kan dra inn benpress istedefor da. Same shit, different muscles. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har ikke tenkt til å droppe det. Hoppa bare over det i dag, ettersom jeg ikke klarer å bøye knærna uten at det stikker skikkelig. Tar ikke lang tid før jeg blir vant med 15 reps, og da blir jeg ikke støl lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå